Мережа виномаркетів Поляна закрилася

Мережа виномаркетів Поляна закрилася

Експерти вважають, що власники Поляни стали заручниками швидкого розвитку та не вгадали з форматом

Мережа виномаркетів Поляна закрилася
Фото: pixabay.com

Останній магазин української мережі виномаркетів припинив працювати трохи більше місяця тому. Про це повідомляє НВ Бізнес.

«Останній магазин, розташований на вул. Глибочицькій у Києві, був закритий трохи більше місяця тому», – розповідає керівник компанії-дистрибутора.

Експерти вважають, що власники Поляни стали заручниками швидкого розвитку, не вгадали з форматом магазинів і намагалися копіювати конкурентів.

Перший магазин мережі Поляна відкрився в 2009 році, через два роки після появи магазину GoodWine, згадує співвласник GoodWine Дмитро Кримський.

«Дистрибуторам здавалося, що досить відкрити спеціалізований винний магазин і він одразу стане успішним», – визнає Кримський.

Мережа магазинів Поляна тоді належала компанії Марком, яка була офіційним дистриб’ютором коньяку Hennessy і приблизно 70% вин Нового світу, які постачали в Україну. Марком належала підприємцю Іллі Грінбергу. Проект дуже динамічно розвивала компанія Поляна Україна Груп, у 2013 році мережа управляла 35 магазинами не тільки в Києві, а й у містах-мільйонниках.

«Мережа планувала розвиватися за франчайзингом. Вимоги до бізнесменів, які хотіли відкривати магазини під ТМ Поляна, були дуже жорсткими. Тому компанія уклала всього один-два договори на розвиток під її брендом», – розповідає НВ Бізнес глава директорату Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.

Крім Поляни, Ілля Грінберг розвивав мережу магазинів із продажу елітних продуктів харчування Delight, Маленький принц, а також володів столичним рестораном Lavinia. 

За даними Єдиного реєстру юридичних осіб, зараз мережа належить Сергію Токарєву і британській компанії «Мідоу Холдинг Енд Ресонсез Ел Пі». Поляну очолює Юрій Серебров, який раніше працював директором Маркому. Це і дозволяє експертам говорити, що Ілля Грінберг міг бути причетним до мережі Поляна.

Отримати коментар Грінберга НВ Бізнес не вдалося.

«У мережі була дуже швидка експансія, за якої складно контролювати бізнес. У кожному магазині потрібен сильний керівник, але знайти їх складно. Мережа росла в кількості, але продажі, наскільки мені відомо, не зростали. Це була дуже нестабільна модель», – каже Кримський. 

Поляна робила ставку на власний імпорт, рідко працювала з постачальниками на стороні, що позначалося на асортименті компанії. 

«Конкуренція на ринку дуже жорстка і зараз потрібно постійно працювати з покупцями через соціальні мережі, пропонувати новинки, проводити акції», – каже директор мережі OkWine Ірина Дейнега.

Детальніше про закордонне виноробство, а саме про іспанське виробництво читайте у матеріалі Mind Винна Барселона: їдемо на батьківщину кави.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло