Мережа виномаркетів Поляна закрилася
Експерти вважають, що власники Поляни стали заручниками швидкого розвитку та не вгадали з форматом

Останній магазин української мережі виномаркетів припинив працювати трохи більше місяця тому. Про це повідомляє НВ Бізнес.
«Останній магазин, розташований на вул. Глибочицькій у Києві, був закритий трохи більше місяця тому», – розповідає керівник компанії-дистрибутора.
Експерти вважають, що власники Поляни стали заручниками швидкого розвитку, не вгадали з форматом магазинів і намагалися копіювати конкурентів.
Перший магазин мережі Поляна відкрився в 2009 році, через два роки після появи магазину GoodWine, згадує співвласник GoodWine Дмитро Кримський.
«Дистрибуторам здавалося, що досить відкрити спеціалізований винний магазин і він одразу стане успішним», – визнає Кримський.
Мережа магазинів Поляна тоді належала компанії Марком, яка була офіційним дистриб’ютором коньяку Hennessy і приблизно 70% вин Нового світу, які постачали в Україну. Марком належала підприємцю Іллі Грінбергу. Проект дуже динамічно розвивала компанія Поляна Україна Груп, у 2013 році мережа управляла 35 магазинами не тільки в Києві, а й у містах-мільйонниках.
«Мережа планувала розвиватися за франчайзингом. Вимоги до бізнесменів, які хотіли відкривати магазини під ТМ Поляна, були дуже жорсткими. Тому компанія уклала всього один-два договори на розвиток під її брендом», – розповідає НВ Бізнес глава директорату Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.
Крім Поляни, Ілля Грінберг розвивав мережу магазинів із продажу елітних продуктів харчування Delight, Маленький принц, а також володів столичним рестораном Lavinia.
За даними Єдиного реєстру юридичних осіб, зараз мережа належить Сергію Токарєву і британській компанії «Мідоу Холдинг Енд Ресонсез Ел Пі». Поляну очолює Юрій Серебров, який раніше працював директором Маркому. Це і дозволяє експертам говорити, що Ілля Грінберг міг бути причетним до мережі Поляна.
Отримати коментар Грінберга НВ Бізнес не вдалося.
«У мережі була дуже швидка експансія, за якої складно контролювати бізнес. У кожному магазині потрібен сильний керівник, але знайти їх складно. Мережа росла в кількості, але продажі, наскільки мені відомо, не зростали. Це була дуже нестабільна модель», – каже Кримський.
Поляна робила ставку на власний імпорт, рідко працювала з постачальниками на стороні, що позначалося на асортименті компанії.
«Конкуренція на ринку дуже жорстка і зараз потрібно постійно працювати з покупцями через соціальні мережі, пропонувати новинки, проводити акції», – каже директор мережі OkWine Ірина Дейнега.
Детальніше про закордонне виноробство, а саме про іспанське виробництво читайте у матеріалі Mind Винна Барселона: їдемо на батьківщину кави.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].