«Укрзалізниця» пропонує «приватникам» виробляти та ремонтувати їх вантажні вагони
Лише за 2017-2019 роки «приватний» робочий парк вагонів збільшився на 41% - з 55 500 до 78 300 або на 41%. А парк «Укрзалізниці» зменшився з 61 500 до 57 700 одиниць

Через збільшення парку приватних вантажних вагонів «Укрзалізниця» почала переорієнтовуватися на ремонт обслуговування вагонів приватних компаній. Про це, як повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», повідомив директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев.
«Укрзалізниця» починає переорієнтовуватися на обслуговування приватних операторів. Ми пропонуємо використовувати наші підприємства для ремонту та обслуговування вагонів. Готові їх обслуговувати поточними та плановими ремонтами, адже маємо великий потенціал та досвід», – сказав Рязанцев.
Він пояснив що виникнення такої пропозиції спричинене лібералізацією ринку залізничних перевезень, яка спостерігається останнім часом, що у свою чергу призвело до збільшення кількості парку приватних вантажних вагонів.
«Так, лише за 2017-2019 роки робочий парк вагонів приватних власників зріс з 55 500 до 78 300 або на 41%. При цьому робочий парк «УЗ» зменшився з 61 500 до 57 700 одиниць рухомого складу або на 6%», – зазначив чиновник.
Також він повідомив, що 2019 року «Укрзалізниця» має намір збільшити частку зовнішніх замовлень із 40 до 46% від загальних обсягів ремонтів у порівнянні з 2018 роком.
«Слід зазначити, що якість парку приватних власників значно знизилась. За оперативними даними кількість ремонтів з відчепленням у 2018 році становила 115 000 ремонтів, а вже за перше півріччя 2019 року цей показник становив 120 300 ремонтів. Кожен ремонт з відчепленням затримує подальший рух потяга від 7 до 25 годин. Звідси маємо і сповільнення руху, і зниження показників обігу тощо», – підкеслив Рязанцев.
При тому він заявив, що Укрзалізниця готова виробляти вантажні вагони не лише для себе, а й для ринку приватних операторів. За останні два роки заводи Укрзалізниці виробили близько 5000 вагонів або 30% усіх нових вагонів в Україні.
«Ми готові виробляти нові вагони як із власних матеріалів, так і з матеріалів замовника, якщо таке бажання буде у клієнта. Також пропонуємо фінансовим компаніям та банкам розробити кредитні та лізингові продукти для придбання вироблених вагонів», – зазначив Рязанцев.
Нагадаємо, раніше Mind повідомляв про наміри «Укрзалізниці» страхувати вантажі, щоб запропонувати клієнтам альтернативу фінансовим втратам, яких вони зазнають від крадіжок.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].