Прокуратура ФРН висунула обвинувачення екс-главі Audi у зв’язку з «дизельним скандалом»
Руперта Штадлера обвинувачують в шахрайстві, підробці сертифікатів і рекламі, що містить неправдиві відомості

Колишньому керівнику автоконцерну Audi Руперту Штадлеру у зв'язку з «дизельним скандалом» пред'явлено звинувачення в шахрайстві, підробці сертифікатів і рекламі, що містить неправдиві відомості. Про це повідомила прокуратура Мюнхена, передає DW.
На Штадлера також покладають відповідальність за те, що концерн Audi продовжував продавати автомобілі з дизельними двигунами протягом довгого часу після оприлюдненя фактів маніпуляцій з програмним забезпеченням, що регулює шкідливі вихлопи дизельних моторів.
За даними слідства, глава концерну дізнався про ці маніпуляції не пізніше кінця вересня 2015 року, але розпоряджався і далі продавати автомобілі марок Audi і Volkswagen або, принаймні, не перешкоджав їх збуту. Крім того, слідство виходить з того, що Штадлер намагався впливати на свідків і на обвинувачених у справі про маніпуляції.
Крім Штадлера звинувачення були висунуті трьом колишнім співробітникам, які, за версією слідства, розробили дизельні двигуни для автомобілів Audi, Volkswagen і Porsche з електронними блоками управління, оснащеними незаконним програмним забезпеченням для заниження показників шкідливих викидів.
За даними прокуратури, воно було встановлено більш ніж на 250 000 автомобілів Audi, 72 000 машин Volkswagen і 112 000 Porsche, які в основному були продані в США і Європі.
Тим часом концерн Audi в той же день заявив, що кримінальний процес щодо його колишнього керівника – це шанс з'ясувати всю правду про «дизельний скандал», що було б в інтересах співробітників, акціонерів і самої компанії.
У червні 2018 Руперт Штадлер був затриманий, а в жовтні відпущений на час розслідування. Він з 2007 року керував Audi, що належить автомобілебудівному концерну Volkswagen.
«Дизельгейт» почався в 2015 році, коли влада США з'ясувала, що концерн Volkswagen свідомо занижував дані про вміст шкідливих речовин у вихлопних газах дизельних двигунів. З тих пір правоохоронні органи ФРН і США ведуть масштабне розслідування зловживань, причому в поле їх уваги потрапляли все нові топ-менеджери цього німецького автогіганта і його дочірніх компаній Audi і Porsche.
Нагадаємо: у травні прокуратура Штутгарта повідомила про рішення накласти на Bosch штраф в розмірі 90 млн євро у зв’язку із дизельним скандалом.
Як повідомлялось, на початку минулого місяця німецька прокуратура оштрафувала Porsche, що входить до автоконцерну Volkswagen, на 535 млн євро за порушення, пов’язані з дизельним скандалом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].