Маск обіцяє, що його компанія випускатиме по 1000 сонячних дахів щотижня до кінця року

Маск обіцяє, що його компанія випускатиме по 1000 сонячних дахів щотижня до кінця року

Реалізація проекту Solar Roof Tiles затягнулась, оскільки в компанії працювали над тим, щоб підвищити продуктивність сонячної черепиці та знизити на неї ціну

Маск обіцяє, що його компанія випускатиме по 1000 сонячних дахів щотижня до кінця року
фото /www.flickr.com/photos/98246981@N06

Черепиця від Tesla, яка генерує електроенергію, стала одним із проектів компанії, який було відкладено. Однак днями генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що його компанія випускатиме по 1000 сонячних дахів з «сонячною черепицею» щотижня до кінця року. Про це повідомляє Electrek.

Коли Tesla запустила проект Solar Roof Tiles у 2017 році, вона заявила, що розпочне серійне виробництво та установку в 2018 році. Однак розгортання виявилось набагато повільнішим, ніж прогнозувалось.

Пізніше компанія перенесла виробництво на 2019 рік.

Маск пояснив, що Tesla довелось внести деякі зміни в продукт, щоб він міг працювати десятки років.

«Ми завершуємо третій варіант сонячного даху. Насправді це доволі складна технологічна проблема – отримати вбудований в черепицю сонячний елемент, який би гарно виглядав та служив 30 років», – сказав Маск під час зборів акціонерів у 2019 році.

Він також пояснив, що компанії було важко проводити прискорені випробування, але тепер вона почувається набагато впевненіше.

Маск переконаний, що третя версія продукту пропонуватиметься споживачам у великому обсязі, і завдяки цьому продукт стане дешевшим.

«Швидке нарощування виробництва. Сподіваємося виробляти близько 1000 сонячних дахів на тиждень до кінця цього року», – написав Маск у Twitter.

Видання повідомляє, що це може стати значним проривом для компанії, оскільки з моменту запуску проекту Tesla встановила лише кількасот таких дахів.

Нагадаємо: у травні цього року аналітики підрахували, що переважна більшість сонячних елементів, які виробляються на заводі Tesla в штаті Нью-Йорк, йдуть на експорт за кордон, а не використовуються для бізнесу компанії, як передбачалося спочатку. Це свідчить про проблеми автовиробника в цьому бізнесі. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті