Лоукостер EasyJet оскандалився: у соцмережах поширюють фото крісел без спинок у салоні літака
Пасажири стверджують, що їм продають квитки на такі місця

В соцмережах набирає обертів скандал, повязаний із найбільшим британським лоукостером EasyJet: користувачі викладають фото, зроблені у салоні літаків перевізника, на яких деякі пасажири сидять на кріслах без спинок, пише ВВС.
В авіакомпанії наполягають, що сталося непорозуміння, і крісла без спинок не були призначені для сидіння. Тим часом пасажири доводять, що в касах EasyJet їм продавали квитки на ці місця.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Скандальний знімок з'явився в Twitter користувача Меттью Харріса. Він стверджує, що фото було зроблено на борту рейсу з Лондона до Женеви.
«EasyJet переплюнув Ryanair і пропонує місця без спинок. Як це взагалі можна допускати?», – написав він.
#easyjet beats @Ryanair to have backless seats. @IATA @EASA this is flight 2021 Luton to Geneva. How can this be allowed. @GeneveAeroport @easyJet_press @easyJet pic.twitter.com/EthMoWRR8P
– Matthew Harris (@mattiasharris) August 6, 2019
Знімок викликав жваву реакцію. У наступному твіті Харріс додав: «Не можна не задатися питанням – в якому стані взагалі був літак. Це було місце пасажирки. Коли посадка завершилася, її пересадили. Не впевнений, що так зробили б, якби літак був переповнений», – написав він.
Твіт набрав популярність, і в середу авіакомпанія була змушена на нього відреагувати.
Представник EasyJet в інтерв'ю газеті Independent заявив, що пасажирка сіла в крісло за власним бажанням. «Пасажирам не дозволяли сидіти на цих кріслах, так як вони були зламані і чекали ремонту», – сказав він.
«Безпека – наш головний пріоритет, EasyJet експлуатує свої літаки в суворій відповідності з усіма правилами безпеки», – додав представник компанії.

Тим часом в Мережі з'явилися нові фотографії крісел без спинок на літаках EasyJet. Користувач Томас Дей виклав знімок двох таких крісел і написав, що йому продали квиток на одне з них. Коли виявилося, що ці крісла в неробочому стані, заміни не знайшлося: літак був заповнений.
«Зрештою пасажирам платили за те, щоб вони вийшли з літака», – додав він.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.