Лоукостер EasyJet оскандалився: у соцмережах поширюють фото крісел без спинок у салоні літака

Лоукостер EasyJet оскандалився: у соцмережах поширюють фото крісел без спинок у салоні літака

Пасажири стверджують, що їм продають квитки на такі місця

Лоукостер EasyJet оскандалився: у соцмережах поширюють фото крісел без спинок у салоні літака
фото pixabay.com

В соцмережах набирає обертів скандал, повязаний із найбільшим британським лоукостером EasyJet: користувачі викладають фото, зроблені у салоні літаків перевізника, на яких деякі пасажири сидять на кріслах без спинок, пише ВВС.

В авіакомпанії наполягають, що сталося непорозуміння, і крісла без спинок не були призначені для сидіння. Тим часом пасажири доводять, що в касах EasyJet їм продавали квитки на ці місця.

Скандальний знімок з'явився в Twitter користувача Меттью Харріса. Він стверджує, що фото було зроблено на борту рейсу з Лондона до Женеви.

«EasyJet переплюнув Ryanair і пропонує місця без спинок. Як це взагалі можна допускати?», – написав він.

Знімок викликав жваву реакцію. У наступному твіті Харріс додав: «Не можна не задатися питанням – в якому стані взагалі був літак. Це було місце пасажирки. Коли посадка завершилася, її пересадили. Не впевнений, що так зробили б, якби літак був переповнений», – написав він.

Твіт набрав популярність, і в середу авіакомпанія була змушена на нього відреагувати.

Представник EasyJet в інтерв'ю газеті Independent заявив, що пасажирка сіла в крісло за власним бажанням. «Пасажирам не дозволяли сидіти на цих кріслах, так як вони були зламані і чекали ремонту», – сказав він.

«Безпека – наш головний пріоритет, EasyJet експлуатує свої літаки в суворій відповідності з усіма правилами безпеки», – додав представник компанії.

Лоукостер EasyJet оскандалився: у соцмережах поширюють фото крісел без спинок у салоні літака

Тим часом в Мережі з'явилися нові фотографії крісел без спинок на літаках EasyJet. Користувач Томас Дей виклав знімок двох таких крісел і написав, що йому продали квиток на одне з них. Коли виявилося, що ці крісла в неробочому стані, заміни не знайшлося: літак був заповнений.

«Зрештою пасажирам платили за те, щоб вони вийшли з літака», – додав він.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті