Парцхаладзе: у великих містах мають розроблятися комплексні схеми транспорту на 30-40 років
КСТ мають розроблятися на основі генпланів у містах, де мешкає більше 100 000 осіб

На основі затвердженого генерального плану влада великих міст повинна окремо затверджувати довгострокову стратегію розвитку транспортної системи. Про це повідомляє прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
«Згідно з новими містобудівними ДБН для ефективної організації та раціонального розвитку транспортного руху у великих містах, а саме з чисельністю населення від 100 000, мають розроблятися комплексні схеми транспорту. І не на 5-10 років, а довгостроково – на найближчі 30-40 років. Сьогодні наші населені пункти дуже стрімко розвиваються – села і селища перетворюються на міста, а міста, у свою чергу, на мегаполіси. Тому при їх забудові дуже потрібно враховувати пропускну здатність транспорту, необхідну кількість парковок для жителів тощо. Щоб не було такого, коли побудований великий ЖК, а до нього немає організованих транспортних маршрутів та під’їздів, недостатньо парковок і постійні затори зранку і ввечері, коли всі їдуть на роботу та з роботи. Тому місцева влада повинна брати на контроль це питання і вже зараз розробляти комплексні схеми транспорту для уникнення цих проблем», – заявив заступник міністра регіонального розвитку та будівництва Лев Парцхаладзе,
Відповідно до діючих норм, такі комплексні схеми транспорту передбачають аналіз існуючого стану транспортної мережі, в які входять: робота громадського та іншого міського транспорту, ефективність залізничних, морських чи авіаперевезень, автобусних, трамвайних та інших маршрутів, функціонування аеропортів, вокзалів, портів тощо.
На основі цього у подальшому мають визначатися кроки та шляхи розвитку цієї мережі.
У комплексній системі транспорту повинні враховуватись соціально-економічні та планувальні особливості міста, зростання населення і території, розміщення населення і його демографічна структура, перспективні зміни у розміщенні підприємств промисловості, будівництва, великих торгових й інших об’єктів, а також перспективний рівень автомобілізації, зазначається в повідомленні прес-служби Мінрегонбуду.
Раніше Mind повідомляв про намір Мінрегіону вже з 2020 року заборонити нову забудову в містах, де не оновлені генплани.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].