Парцхаладзе: у великих містах мають розроблятися комплексні схеми транспорту на 30-40 років

Парцхаладзе: у великих містах мають розроблятися комплексні схеми транспорту на 30-40 років

КСТ мають розроблятися на основі генпланів у містах, де мешкає більше 100 000 осіб

Парцхаладзе: у великих містах мають розроблятися комплексні схеми транспорту на 30-40 років
заступник міністра регіонального розвитку та будівництва Лев Парцхаладзе
Фото: УНІАН

На основі затвердженого генерального плану влада великих міст повинна окремо затверджувати довгострокову стратегію розвитку транспортної системи. Про це повідомляє прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.

«Згідно з новими містобудівними ДБН для ефективної організації та раціонального розвитку транспортного руху у великих містах, а саме з чисельністю населення від 100 000, мають розроблятися комплексні схеми транспорту. І не на 5-10 років, а довгостроково – на найближчі 30-40 років. Сьогодні наші населені пункти дуже стрімко розвиваються – села і селища перетворюються на міста, а міста, у свою чергу, на мегаполіси. Тому при їх забудові дуже потрібно враховувати пропускну здатність транспорту, необхідну кількість парковок для жителів тощо. Щоб не було такого, коли побудований великий ЖК, а до нього немає організованих транспортних маршрутів та під’їздів, недостатньо парковок і постійні затори зранку і ввечері, коли всі їдуть на роботу та з роботи. Тому місцева влада повинна брати на контроль це питання і вже зараз розробляти комплексні схеми транспорту для уникнення цих проблем», – заявив заступник міністра регіонального розвитку та будівництва Лев Парцхаладзе,

Відповідно до діючих норм, такі комплексні схеми транспорту передбачають аналіз існуючого стану транспортної мережі, в які входять: робота громадського та іншого міського транспорту, ефективність залізничних, морських чи авіаперевезень, автобусних, трамвайних та інших маршрутів,  функціонування аеропортів, вокзалів, портів тощо.

На основі цього у подальшому мають визначатися кроки та шляхи розвитку цієї мережі.

У комплексній системі транспорту повинні враховуватись соціально-економічні та планувальні особливості міста,  зростання населення і території, розміщення  населення і його демографічна структура,  перспективні зміни у розміщенні підприємств промисловості, будівництва, великих торгових й інших об’єктів, а також перспективний рівень автомобілізації, зазначається в повідомленні прес-служби Мінрегонбуду.

Раніше Mind повідомляв про намір Мінрегіону вже з 2020 року заборонити нову забудову в містах, де не оновлені генплани.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло