«Дочка» «Ростєха» через суд хоче розірвати угоду з Boeing на поставку 35 літаків 737 MAX 8

«Дочка» «Ростєха» через суд хоче розірвати угоду з Boeing на поставку 35 літаків 737 MAX 8

Цей позов став першим від замовника у зв’язку з проблемами з безпекою 737 MAX

«Дочка» «Ростєха» через суд хоче розірвати угоду з Boeing на поставку 35 літаків 737 MAX 8
фото www.flickr.com/photos/141169797@N07

Лізингова «дочка» російської «Ростєх» «Авіакапітал-Сервіс» подала позов до Boeing щодо розірвання контракту з американською корпорацією на 35 літаків 737 MAX 8. Про це повідомив «Інтерфаксу» представник компанії з РФ.

Як зазначається, це перший позов до Boeing від замовника в зв'язку з проблемами з безпекою 737 MAX. У позові від російської компанії говориться, що дві катастрофи з 737 MAX сталися внаслідок «недбалості Boeing», яка привела не тільки до несправностей в конструкції літака, але і до «приховування важливої ​​інформації» від авіарегулятора.

У поданому позові «Авіакапітал-Сервіс» заявляє, що Boeing «навмисно» не розкрив інформацію про льотну придатність MAX потенційним замовникам, щоб заохотити їх до угоди.

Нагадаємо: компанія Boeing потрапила до гучного скандалу після двох смертельних авіакатастроф. Літак Boeing-737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс з Аддіс-Абеби до Найробі, зазнав аварії 10 березня в 60 км на схід від столиці Ефіопії. Авіакатастрофа забрала життя 157 осіб. Ця катастрофа стала другою катастрофою літака цього типу за півроку: наприкінці жовтня 2018 року Boeing-737 Max 8 індонезійської компанії Lion Air впав у море Яванця незабаром після вильоту з аеропорту Джакарти. Загинули всі 189 осіб, що перебували на борту.

Президент корпорації Boeing Денніс Мюленбург визнав, що причиною падіння двох літаків Boeing 737 MAX 8 в Індонезії та Ефіопії стала відмова програмного забезпечення.

Американські ЗМІ повідомили, що фахівці Федерального авіаційного агентства США (FAA) не видадуть сертифікат на відновлення польотів Boeing 737 Max до початку 2020 року.

Boeing 737 MAX – четверте покоління літаків Boeing 737, створене для заміни сімейства Boeing 737 Next Generation. Використовувалося на комерційних рейсах з травня 2017 року. На 1 січня 2019 року, за даними Boeing, операторам поставлено 350 таких лайнерів.

Російськими замовниками цього типу є «Перемога», S7, «Уральські авіалінії», NordStar і «Ютейр».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло