Готельний гігант Marriott відмовиться від одноразових засобів гігієни до 2020 року
Міні-пляшечки з шампунями, кондиціонерами та гелями для душу будуть замінені на більші пляшки або настінні диспенсери

Найбільша в світі міжнародна готельна мережа Marriott International Inc відмовиться від використання в номерах одноразових шампунів, кондиціонерів і гелів для душу в рамках боротьби з пластиковими відходами. Їх замінять засобами в більших пляшках або настінними дозаторами. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Marriott International управляє більш ніж 7 000 готелів в 131 країні під 30 брендами. У них проживає понад 1 млн гостей на добу. У число найбільш відомих готельних мереж компанії входять Ritz Carlton, Bulgari, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton і Four Points.
Компанія вже встановила пляшки великого розміру приблизно в тисячі своїх об'єктів в Північній Америці. Очікується, що велика частина її готелів відмовиться від «мініатюр» до кінця 2020 року.
Повноцінне впровадження цієї програми по всьому світу запобігатиме потраплянню на звалища близько 500 млн міні-пляшечок в рік – близько 1,7 млн фунтів пластика (770 тонн), повідомляють в Marriott.
Великий диспенсер зазвичай містить такий же обсяг шампуню як 10-12 міні-пляшок. Крім того, одноразові флакони зазвичай не переробляються, скупчуючись на звалищах. Тепер гості готелів зможуть використовувати потрібний їм обсяг коштів, а диспенсери будуть придатні для переробки разом з такими основними видами тари, як пластикові пляшки з-під газованої води.
Аналогічний процес переходу на кошти у великих ємностях відбувається наразі в Hyatt Hotels Corp.
У липні InterContinental Hotels Group також оголосив про припинення використання мініатюр і переходу до 2021 року на повнорозмірні версії засобів гігієни в усіх номерах готелів Holiday Inn та InterContinental Hotels (близько 843 000).
Низка великих компаній, в тому числі Amcor, L'Oreal, Mars, PepsiCo, Coca-Cola, Unilever, Walmart і Werner & Mertz, вже дали обіцянку відмовитися від одноразових упаковок в тих випадках, коли це можливо, до 2025 року, згідно з даними науково-дослідного центру Ellen MacArthur Foundation.
Нагадаємо: на початку місяця Marriott анонсувала, що збудує у Нью-Йорку найвищий у світі модульний готель-хмарочос висотою в 26 поверхів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].