Готельний гігант Marriott відмовиться від одноразових засобів гігієни до 2020 року

Готельний гігант Marriott відмовиться від одноразових засобів гігієни до 2020 року

Міні-пляшечки з шампунями, кондиціонерами та гелями для душу будуть замінені на більші пляшки або настінні диспенсери

Готельний гігант Marriott відмовиться від одноразових засобів гігієни до 2020 року
фото www.flickr.com/photos/jeepersmedia

Найбільша в світі міжнародна готельна мережа Marriott International Inc відмовиться від використання в номерах одноразових шампунів, кондиціонерів і гелів для душу в рамках боротьби з пластиковими відходами. Їх замінять засобами в більших пляшках або настінними дозаторами. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

Marriott International управляє більш ніж 7 000 готелів в 131 країні під 30 брендами. У них проживає понад 1 млн гостей на добу. У число найбільш відомих готельних мереж компанії входять Ritz Carlton, Bulgari, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton і Four Points.

Компанія вже встановила пляшки великого розміру приблизно в тисячі своїх об'єктів в Північній Америці. Очікується, що велика частина її готелів відмовиться від «мініатюр» до кінця 2020 року.

Повноцінне впровадження цієї програми по всьому світу запобігатиме потраплянню на звалища близько 500 млн міні-пляшечок в рік – близько 1,7 млн ​​фунтів пластика (770 тонн), повідомляють в Marriott.

Великий диспенсер зазвичай містить такий же обсяг шампуню як 10-12 міні-пляшок. Крім того, одноразові флакони зазвичай не переробляються, скупчуючись на звалищах. Тепер гості готелів зможуть використовувати потрібний їм обсяг коштів, а диспенсери будуть придатні для переробки разом з такими основними видами тари, як пластикові пляшки з-під газованої води.

Аналогічний процес переходу на кошти у великих ємностях відбувається наразі в Hyatt Hotels Corp.

У липні InterContinental Hotels Group також оголосив про припинення використання мініатюр і переходу до 2021 року на повнорозмірні версії засобів гігієни в усіх номерах готелів Holiday Inn та InterContinental Hotels (близько 843 000).

Низка великих компаній, в тому числі Amcor, L'Oreal, Mars, PepsiCo, Coca-Cola, Unilever, Walmart і Werner & Mertz, вже дали обіцянку відмовитися від одноразових упаковок в тих випадках, коли це можливо, до 2025 року, згідно з даними науково-дослідного центру Ellen MacArthur Foundation.

Нагадаємо: на початку місяця Marriott анонсувала, що збудує у Нью-Йорку найвищий у світі модульний готель-хмарочос висотою в 26 поверхів. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло