Три американських медіахолдинги відмовилися від реклами електронних сигарет

Три американських медіахолдинги відмовилися від реклами електронних сигарет

За останні три місяці 450 людей захворіли тільки в США на дивну легеневу хворобу

Три американських медіахолдинги відмовилися від реклами електронних сигарет
фото pixabay.com

Відразу три великих американських медіахолдинги CBS, Viacom і WarnerMedia заявили про відмову від реклами електронних сигарет в зв'язку зі спалахом захворювань, які можуть бути спровоковані їхнім використанням, повідомляє The Verge, на яке посилається RNS.

«Вивчивши недавні повідомлення про потенційно серйозні загрози для здоров'я, що створюються електронними сигаретами, Viacom переглянув свою політику щодо реклами електронних сигарет і більше не буде показувати в ефірі рекламні оголошення в цій категорії», – заявив представник Viacom.

З подібними  оголошеннями виступили представники CBS і WarnerMedia.

За даними Центру з контролю і профілактики захворювань США, з 28 червня по 6 вересня на території США було зареєстровано понад 450 випадків невідомого захворювання легенів, яке може бути пов'язане з використанням електронних сигарет, при цьому один з пацієнтів помер.

Точна причина хвороби залишається невідомою, але попередні дані вказують на вплив хімічних речовин на легеневі тканини.

Органи охорони здоров'я поки що не розкривають подробиць, але продовжують розслідування цих випадків.

Нагадаємо, Індія заборонила електронні сигарети, порушникам загрожує ув’язнення.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло