Захворіло у світі
12,128,406
Померло у світі
551,384
Вилікувалось у світі
6,650,507
Захворіло в Україні
51,224
Померло в Україні
1,327
Вилікувалось в Україні
23,784
Американський регулятор подав до суду на власника Tinder за обман користувачів

Американський регулятор подав до суду на власника Tinder за обман користувачів

Романтичні листи про знайомство виявилися неромантичними

Американський регулятор подав до суду на власника Tinder за обман користувачів
https://ie.match.com

Федеральна торгова комісія США подала до суду на компанію Match Group, якій належать кілька сервісів знайомств, у тому числі Tinder. На думку регулятора, сервіс Match.com нечесно змушував користувачів купувати підписку, передає Forbes.

Комісія нарахувала п'ять прикладів порушень, які, за її даними, допускав Match.com у взаємодії з користувачами. Наприклад, вважає регулятор, сервіс розсилав недостовірні листи про те, що хтось бажає познайомитися з користувачем, наприклад: «Він тільки що тобі написав! Ти привернула його увагу, і він зацікавився тобою. Може, він той самий? Прочитай його лист».

А для перегляду даного повідомлення на сайті потрібна була, звісно, підписка. Насправді повідомлення в сервісі було від шахраїв. Match.com про це знав, коли робив розсилку, вказала комісія. Крім того, проект давав неправдиві обіцянки, а процедуру відмови від підписки дуже ускладнив, вказала в позові комісія.

В результаті підписку на Match.com купили сотні тисяч ошуканих користувачів, зазначає FTC. У період з червня 2016 по травень 2018 року користувачі придбали 499 691 підписку протягом 24 годин після отримання рекламного повідомлення, випливає з статистики самого Macth.com.

Match Group на це відповіла, що комісія спотворила зміст внутрішніх електронних листів, а проблеми, про які повідомила влада, або вирвані з контексту, або були оперативно усунені Match.com.

«FTC сильно перебільшує вплив шахрайських акаунтів», – стверджує компанія. Вона пообіцяла рішуче оскаржити претензії влади в суді. Match Group наполягає, що вона ефективно бореться з фейковими і рекламними акаунтами: 86% потенційно шкідливих сторінок блокують протягом чотирьох годин після створення, 95% – протягом доби.

Match Group повідомила, що намагалася врегулювати претензії FTC в досудовому порядку. Комісія вимагала, крім змін у роботі компанії, виплату $60 млн. Переговори сторін ні до чого не привели.

Нагадаємо, нещодавно Tinder випустив свій перший серіал.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті