Facebook запустить окрему стрічку новин, але платитиме не всім ЗМІ
Ті медіа, які укладуть з соцмережею партнерство, отримуватимуть до $3 млн на рік

Компанія Facebook не буде платити всім ЗМІ, які погодяться розміщувати свої матеріали в новинному розділі соцмережі News Tab. Плату отримає лише чверть видавців-партнерів, пише vc.ru з посиланням на The Wall Street Journal.
Запуск News Tab намічений на жовтень цього року. Розділ з'явиться в мобільному додатку Facebook, на старті в ньому буде 200 публікацій з різних джерел.
Компанія ніколи не планувала платити всім партнерам, стверджує один зі співрозмовників WSJ. За даними видання, партнерам, які отримають винагороди, соцмережа пропонує трирічні контракти. Оплата за 1 рік складатиме від кількох сотень тисяч доларів для регіональних видань до $3 млн для великих медіахолдингів і федеральних агентств.
Facebook веде переговори про розміщення публікацій з Dow Jones & Co (видавець The Wall Street Journal), Washington Post, New York Times, Business Insider, BuzzFeed, HuffPost, Philadelphia Inquirer та ін.
Вкладка News Tab буде розташована в нижньому меню мобільного додатку Facebook. При відкритті вкладки користувач потрапить в розділ «Головні новини» з десятьма заголовками з різних видань. За даними WSJ, в стрічці News Tab не буде реклами.
Збирати підбірки в розділі «Головні новини» будуть куратори, для цього Facebook найме журналістів. Новини в інших розділах («Спорт», «Розваги», «Для вас» і так далі) будуть збирати алгоритми.
Крім того, Facebook дозволить ЗМІ вибирати формат розміщення матеріалів – публікація повних текстів у соцмережі або тільки заголовків з посиланнями на сайт видання.
Про можливість створення розділу новин засновник Facebook Марк Цукерберг говорив в бесіді з главою видавництва Axel Springer Матіасом Депфнером. Тоді мільярдер відзначав, що прагне поширювати «більш якісні новини», створивши окрему «бізнес-модель і екосистему для її підтримки». За задумом Цукерберга, окремий розділ підійде користувачам, які хочуть частіше дізнаватися новини з соцмережі.
Раніше повідомлялось, що Facebook призупинив в Україні кампанію з дезінформації вартістю $1,6 млн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].