Volvo та Geely спільно створили підрозділ з виробництва двигунів внутрішнього згорання

Volvo та Geely спільно створили підрозділ з виробництва двигунів внутрішнього згорання

Він забезпечуватиме двигунами власні бренди, а також своїх потенційних конкурентів

Volvo та Geely спільно створили підрозділ з виробництва двигунів внутрішнього згорання
фото www.flickr.com/photos/ti4s/3641895615

Volvo Cars об’єднає свої активи в галузі розробки та виробництва двигунів з активами материнської компанії Geely, створивши підрозділ, який буде забезпечувати власні бренди Lotus, LEVC, Lynk і Proton, а також потенційних конкурентів з двигунами внутрішнього згорання та гібридними двигунами наступного покоління. Про це повідомляє Reuters.

Це є одним із прикладів консолідації в секторі виробництва двигунів, оскільки більш суворі норми викидів підвищують вартість розробки на тлі поширення електрокарів.

Автовиробник Volkswagen, який займається нарощуванням масового виробництва електромобілів, вже попередив своїх постачальників про створення структур для консолідації активів двигунів внутрішнього згорання.

Наразі Volvo виготовляє 600 000 двигунів внутрішнього згорання, число яких зростає до 2 млн у поєднанні з активами Geely. Об’єднання компаній дозволить зекономити на компонентах і затратах на розробку, повідомив гендиректор Volvo Хакан Самуельссон.

За його словами, це дозволить шведському бренду, більш чітко зосередити свої ресурси на створенні та розробці низки повністю електрифікованих авто преміум-класу.

В середньостроковій перспективі Volvo взагалі відмовиться від дизельних двигунів, щоб зосередитись на гібридних і електричних, що вимагатиме додаткових інвестицій і технології.

За словами Самуельссона, об’єднання операцій з діяльністю китайського партнера Geely допоможе добитися економії коштів.

Нагадаємо: раніше Volvo заявила, що до 2025 року планує отримувати не менше половини своєї виручки від продажу повністю електричних автомобілів. Компанія очікує, що на той час рентабельність електромобілів зрівняється з авто з двигунами внутрішнього згоряння.

Як повідомлялось, влітку автовиробник оголосив про свої плани скоротити фіксовані витрати на 2 млрд шведських крон ($214 млн), ставши останнім автовиробником, який заявив про ціновий тиск на автопром, який виник через торгову війну між США та КНР.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло