Польща починає будівництво судноплавного каналу в обхід Росії

Польща починає будівництво судноплавного каналу в обхід Росії

Канал крізь Віслинську косу дозволить суднам заходити в польський порт Ельблонг в обхід Калінінградської області

Польща починає будівництво судноплавного каналу в обхід Росії
Віслинська коса
фото Wikipedia

Влада Польщі підписала контракт з підрядником щодо спорудження судноплавного каналу через Балтійську (Віслинську) косу. Церемонія підписання угоди відбулася в п'ятницю в місті Ельблонзі, передає ЦТС.

Канал, який з'єднає місто-порт Ельблонг з Балтійським морем в обхід Калінінградської області, побудує польсько-бельгійський консорціум NDI i Besix. Вартість будівництва – $254 млн.

Консорціум побудує порт з боку Гданської затоки, судноплавний канал і систему шлюзів, а також створить штучний острів у Віслинській затоці.

Як стверджують у Варшаві, канал, що перетинає Балтійську косу, буде побудований в повній відповідності до законодавства Євросоюзу та екологічних норм. Російська сторона і екологи виступають проти реалізації проекту, яка, за їхніми словами, завдасть шкоди природі.

Новий канал протяжністю 1,3 км і глибиною 5 м з'єднає Віслинську затоку з Гданьською затокою. Завдяки йому в морський порт Ельбльонга зможуть заходити судна довжиною до 100 м, шириною до 20 м і осадкою до 4 м. Завершити будівництво планується в 2022 році.

Зараз судна у потрапляють в Ельблонг через територіальні води Росії. Будівництво каналу розблокує розвиток польського порту.

Більше про це ми писали в матеріалі «Польща планує прорити 2-кілометровий канал крізь Віслинську косу до Балтійського моря».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло