Польща починає будівництво судноплавного каналу в обхід Росії
Канал крізь Віслинську косу дозволить суднам заходити в польський порт Ельблонг в обхід Калінінградської області

Влада Польщі підписала контракт з підрядником щодо спорудження судноплавного каналу через Балтійську (Віслинську) косу. Церемонія підписання угоди відбулася в п'ятницю в місті Ельблонзі, передає ЦТС.
Канал, який з'єднає місто-порт Ельблонг з Балтійським морем в обхід Калінінградської області, побудує польсько-бельгійський консорціум NDI i Besix. Вартість будівництва – $254 млн.
Консорціум побудує порт з боку Гданської затоки, судноплавний канал і систему шлюзів, а також створить штучний острів у Віслинській затоці.
Як стверджують у Варшаві, канал, що перетинає Балтійську косу, буде побудований в повній відповідності до законодавства Євросоюзу та екологічних норм. Російська сторона і екологи виступають проти реалізації проекту, яка, за їхніми словами, завдасть шкоди природі.
Новий канал протяжністю 1,3 км і глибиною 5 м з'єднає Віслинську затоку з Гданьською затокою. Завдяки йому в морський порт Ельбльонга зможуть заходити судна довжиною до 100 м, шириною до 20 м і осадкою до 4 м. Завершити будівництво планується в 2022 році.
Зараз судна у потрапляють в Ельблонг через територіальні води Росії. Будівництво каналу розблокує розвиток польського порту.
Більше про це ми писали в матеріалі «Польща планує прорити 2-кілометровий канал крізь Віслинську косу до Балтійського моря».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].