«Укртелеком» прибирає таксофони з лютого 2020 року
Розвиток різних каналів комунікацій призвів до зменшення попиту на колись затребувані послуги таксофонів

«Укртелеком» прийняв рішення про припинення з 1 лютого 2020 року надання послуг фіксованого телефонного зв’язку, які надаються з таксофонів. Про це повідомляє прес-служба «Укртелеком».
Розвиток різних каналів комунікацій призвів до зменшення попиту на колись затребувані послуги таксофонів. Якщо, наприклад, у 2017 році щомісяця було близько 900 000 хвилин розмов за допомогою таксофонів, то вже у 2019 році – менше 380 000 хвилин.
«Сьогодні мережа налічує близько 4 800 таксофонів, практично усі вони розміщені у містах. У середньому щодня з одного таксофона відбувається лише близько 2,5 хвилин розмов», – йдеться у повідомленні.
Обладнання, яке використовується на таксофонній мережі, фізично і морально застаріло, і взагалі не виробляється в Україні і це спричиняє складнощі з експлуатацією.
«Протягом років послуга таксофонії є збитковою. Крім того, протягом останнього часу до компанії були неодноразові звернення від різних структур та організації щодо розміщення таксофонів на комерційній основі, тобто зі сплатою Укртелекомом орендної плати за їх розміщення», – повідомляє прес-служба.
Нагадаємо: «Укртелеком» припиняє нові підключення до домашньої радіоточки з 1 січня 2020 року, через непопулярність послуги і відсутність попиту на неї.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].