Держава не може давати знижки МАУ в якості компенсації за обліт території РФ – Ярмак
Також він відмітив, що маршрутний збір один для всіх авіакомпаній, крім «Борисполя»

Держава не може давати знижки МАУ в якості компенсації за обіт території Росії. Про це у інтерв'ю з ЦТС розповів голова «Украероруху» Андрій Ярмак.
«Те, що стосується аеронавігації, то в Правилах Євроконтролю, ІСАО і в Повітряному кодексі зафіксовано практика, що всі ставки повинні бути однаковими для всіх користувачів. Ми не маємо права на законодавчому рівні надавати будь-які преференції, і ми будемо надалі дотримуватися цієї практики», – розповів голова «Украероруху».
Він також прокоментував борг в розмірі 1 млрд грн.
«Загальний порядок цифр такий, однак ця сума включає і плату за надані послуги, і штрафні санкції, і поточні платежі», – зауважив Ярмак.
За його словами, після призначення Ярмака на посаду було активізовано діалог з МАУ.
«Авіакомпанія відновила оплату, але при цьому ми чекаємо пропозиції про те, яким чином вона планує реструктуризувати мають фінансові зобов'язання», – сказав Ярмак.
Ярмак зауважив, що всі інші компанії зазвичай оплачують рахунки вчасно.
«За «Борисполем» ставка зборів менше, ніж по всіх інших аеропортів. Це пояснюється тим, що інтенсивність польотів в «Борисполі» вище, відповідно видаткова частина на одну операцію – нижче», – розповів він.
Окрім того, Ярмак розповів про види тарифів для авіаперевізників.
«Існує два види тарифів: на маршруті, і на підході в районі аеродрому. Перший – це маршрутний збір за проліт в повітряному просторі України. Другий – термінальні збори, які стягуються на підході до аеродрому. Тарифи встановлює Мінінфраструктури за погодженням з Мінекономіки», – пояснив керівник «Украероруху».
Також він відмітив, що маршрутний збір один для всіх авіакомпаній. Однак з літа цього року є невелика різниця – по «Борисполю» ставка зборів менше, ніж по всіх інших аеропортів.
Нагадаємо: нещодавно міністр інфраструктури Владислав Криклій сказав, що якщо МАУ не виплатить борги державі, то компанію чекатиме банкрутство.
МАУ оголосив про оптимізацію систему хаба в Міжнародному аеропорті «Бориспіль», в рамках цього було відмінено низку рейсів через нерентабельність.
Борг авіакомпанії МАУ перед держпідприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» становить близько 300 млн грн.
Наприкінці травня стало відомо, що МАУ заборгувала «Украероруху» 476 млн грн.
Детальніше про ситуацію у МАУ читайте в інтерв'ю Mind з Ароном Майбергом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].