Через онлайн-сервіси реалізовується вже 60 % квитків – Кравцов
З початку 2019 року через інтернет продано понад 25 млн квитків

З початку 2019 року через інтернет продано понад 25 млн квитків. Станом на кінець жовтня вже 60 % квитків реалізовувалося через онлайн-сервіси. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«З моменту впровадження онлайн-продажу квитків у 2009 році через інтернет вже оформлено майже 117 млн квитків. Щороку ми спостерігаємо збільшення популярності цієї послуги. Так, ще рік тому через інтернет купувало 50 % наших клієнтів, а у 2017-ому – 41 %», – зазначив Кравцов.
Квитки через інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, поїзди міжнародного сполучення в сполученні з Польщею, а також поїзд «Чотири столиці» Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига. Купуючи квиток через інтернет, пасажир самостійно обирає потрібний поїзд, тип вагона й місце. Важливим є те, що онлайн можливо оформити пільгові квитки: для людей з інвалідністю, студентів.
На міжнародні поїзди, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, який обов’язково необхідно обміняти в залізничній касі України на звичайний квиток.
Раніше повідомлялось, що «Укрзалізниця» планує призначити 35 додаткових поїздів на новорічні свята.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].