544 000 замовлень в секунду: Alibaba встановила новий рекорд у «День холостяка»

544 000 замовлень в секунду: Alibaba встановила новий рекорд у «День холостяка»

Продажі компанії сягнули понад $38 млрд, перший мільярд компанія заробила всього за 68 секунд

544 000 замовлень в секунду: Alibaba встановила новий рекорд у «День холостяка»
фото www.flickr.com/photos/danicuki/30732070062

Компанія Alibaba встановила новий рекорд в «День холостяка», який завершився в Китаї, повідомляє Forbes .

Загальна виручка рітейлера від щорічного фестивалю розпродажів склала 268 млрд юанів ($38,4 млрд) проти 213,5 млрд юанів ($30,7 млрд) у минулому році. Показник Alibaba за «День холостяка» виявився еквівалентний 80% продажів інтернет-рітейлера Amazon на основному ринку – в Північній Америці за останній квартал ($42,6 млрд).

Керівництво Alibaba заявило, що найбільш продаваними товарами стали гаджети, включаючи смартфони Huawei Mate 30 Pro і iPhone 11 Pro від Apple, та  одяг.

Участь у фестивалі розпродажів, який традиційно проводиться 11 листопада, взяли близько мільярда людей. Причому це були не тільки жителі Китаю, але і споживачі з різних країн.

Заробити перший мільярд від продажу Alibaba змогла вже через 68 секунд після початку свята, обробляючи 544 000 замовлень в секунду. Рекорд 2018 року по виручці був побитий за 16 з половиною годин продажів.

Продажі Alibaba перевищили $16 млрд за перші півтори години «Дня холостяка»

Сінгапурська інтернет-компанія Lazada, яка входить в Alibaba Group і працює не тільки в Сінгапурі, а й Малайзії, В'єтнамі, Індонезії та на Філіппінах, заявила, що тільки за першу годину розпродажів вона отримала рекордні 3 млн замовлень від покупців в цих країнах.  У той же час її сінгапурський конкурент Shopee, що працює в цих же країнах, повідомив про триразове зростання замовлень у порівнянні з минулим роком.

Як відомо, масштабні розпродажі 11 листопада Alibaba влаштовує з 2009 року. Компанія зв'язала «День холостяка» зі студентським святом 11 листопада (11.11 – чотири одиниці) – днем ​​одинаків і неодружених. Рітейлер хотів спонукати споживачів здійснювати покупки для себе, не чекаючи будь-яких свят і необхідності купувати подарунки. У 2019 фестиваль проводився вперше після відставки глави і співзасновника корпорації Джека Ма.

Нагадаємо: китайський гігант електронної комерції Alibaba заробив в 2018 $30,8 млрд, що на 27% більше за рекорд 2017 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію