544 000 замовлень в секунду: Alibaba встановила новий рекорд у «День холостяка»
Продажі компанії сягнули понад $38 млрд, перший мільярд компанія заробила всього за 68 секунд

Компанія Alibaba встановила новий рекорд в «День холостяка», який завершився в Китаї, повідомляє Forbes .
Загальна виручка рітейлера від щорічного фестивалю розпродажів склала 268 млрд юанів ($38,4 млрд) проти 213,5 млрд юанів ($30,7 млрд) у минулому році. Показник Alibaba за «День холостяка» виявився еквівалентний 80% продажів інтернет-рітейлера Amazon на основному ринку – в Північній Америці за останній квартал ($42,6 млрд).
Керівництво Alibaba заявило, що найбільш продаваними товарами стали гаджети, включаючи смартфони Huawei Mate 30 Pro і iPhone 11 Pro від Apple, та одяг.
Участь у фестивалі розпродажів, який традиційно проводиться 11 листопада, взяли близько мільярда людей. Причому це були не тільки жителі Китаю, але і споживачі з різних країн.
Заробити перший мільярд від продажу Alibaba змогла вже через 68 секунд після початку свята, обробляючи 544 000 замовлень в секунду. Рекорд 2018 року по виручці був побитий за 16 з половиною годин продажів.
Продажі Alibaba перевищили $16 млрд за перші півтори години «Дня холостяка»
Сінгапурська інтернет-компанія Lazada, яка входить в Alibaba Group і працює не тільки в Сінгапурі, а й Малайзії, В'єтнамі, Індонезії та на Філіппінах, заявила, що тільки за першу годину розпродажів вона отримала рекордні 3 млн замовлень від покупців в цих країнах. У той же час її сінгапурський конкурент Shopee, що працює в цих же країнах, повідомив про триразове зростання замовлень у порівнянні з минулим роком.
Як відомо, масштабні розпродажі 11 листопада Alibaba влаштовує з 2009 року. Компанія зв'язала «День холостяка» зі студентським святом 11 листопада (11.11 – чотири одиниці) – днем одинаків і неодружених. Рітейлер хотів спонукати споживачів здійснювати покупки для себе, не чекаючи будь-яких свят і необхідності купувати подарунки. У 2019 фестиваль проводився вперше після відставки глави і співзасновника корпорації Джека Ма.
Нагадаємо: китайський гігант електронної комерції Alibaba заробив в 2018 $30,8 млрд, що на 27% більше за рекорд 2017 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].