Чергова «складна глава» для WeWork: збитки компанії зросли удвічі
Нове керівництво сподівається вийти на прибутковість за допомогою продажу активів і скорочення співробітників

Чистий збиток WeWork в третьому кварталі 2019 року склав $1,25 млрд, що вдвічі більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє Forbes.
Зазначається, що з кінця червня по кінець вересня компанія відкрила майже 100 нових офісів, їх загальна кількість зросла до 625. Це дозволило збільшити квартальну виручку WeWork на 94%, до $934 млн, у порівнянні з $ 482 млн роком раніше.
Проте виходить, що компанія продовжує втрачати більше $2 на кожен $1, отриманий в результаті продажу за квартал, зазначає видання.
В електронному листі співробітникам два виконавчих співдиректора WeWork Арті Мінсон і Себастьян Ганнінг назвали минулий квартал «складної главою» в історії компанії і пообіцяли розробити чіткий план виходу на прибутковість. Він передбачає продаж активів і скорочення пропонованих робочих місць, уточняється в листі.
Агентство відзначає, що WeWork завжди ставив розширення вище прибутку: в третьому кварталі компанія збільшила кількість нових місць у своїх офісах на 115 000 (до 719 000). Але ними користувалися 609 000 чоловік, що знизило завантаженість приміщень до 79% в порівнянні з 84% роком раніше.
Мережа коворкінг WeWork існує з 2010 року. У січні WeWork була оцінена в $47 млрд. У серпні WeWork опублікувала документи для розміщення акцій на біржі, розраховуючи залучити як мінімум $9 млрд. Але через слабкий інтерес інвесторів IPO було відкладено. На тлі скандалів, пов'язаних з поведінкою керівництва компанії і сумнівами інвесторів в оцінці та бізнес-моделі проекту, засновник стартапу Адам Нойманн під тиском ради директорів покинув пост гендиректора. Його статки наразі скоротилося до $600 млн, і він втратив статус мільярдера.
Нагадаємо: на початку цього місяця стало відомо, що після провалу спроби компанії вийти на IPO оцінка WeWork знизилась з $47 млрд до менш, ніж $3 млрд
Більше про те,що відбувалось із WeWork та чому компанія «здешевшала» удвічі можна дізнатись із матеріалу Mind «Хиткий простір: чому мережа коворкінгів WeWork відклала ІРО на $47 млрд».
Про те, на які ключові моменти потрібно звертати увагу в будь-якому інвестиційному проєкті, щоб не помилитися з вибором, можна дізнатись із матеріалу Mind «Досвід WeWork: як не програти з венчурними інвестиціями».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].