Гончарук: керівництво «Укрзалізниці» буде змінено, головна претензія – «дика корупція»
Кабмін має намір звільнити керівників компанії через неефективний менеджмент: проплачені маршрути та регулярні пожежі на локомотивах

Кабінет міністрів найближчим часом ухвалить рішення про зміну керівного та менеджерського складу «Укрзалізниці», адже нинішня команда більше опікується «власними кишенями». Про це заявив прем’єр-міністр Олексій Гончарук в ефірі «Сніданку з 1+1», відповідаючи на запитання щодо мітингу залізничників.
За словами глави Уряду, люди під адміністрацією президента протестували насамперед проти корупції всередині підприємства, а не проти його приватизації.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
«Звичайно, люди стурбовані тим, що можуть втратити роботу, але ця проблема виникає з того, що компанія є дуже неефективною і збитковою. Якщо люди, які працюють всередині – менеджмент, керівництво – опікується своїми кишенями, а не тим, як ідуть справи в «Укрзалізниці», то нормальної роботи і не буде. Там сьогодні майже щодня горять локомотиви, в ручному управлінні вагони. Окремі чиновники, диспетчери відправляють вагони не туди, де це потрібніше, а туди, де їм вигідніше, де їм заплатили. Це точно треба припинити», – каже він.
Нагадаємо, напередодні, 14 листопада, на Банковій протестували працівники «Укрзалізниці». Вимоги: підвищити заробітну плату, заборонити приватизацію та реформи підприємства, що базуються на масових скороченнях робітників, а також звільнити керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова.
В жовтні 2019 року Євген Кравцов анонсував серйозні скорочення управлінського персоналу «Укрзалізниці». Зміни також плануються в інфраструктурному пасажирському та вантажному напрямках.
Як писав Mind, 7 листопада цього року суд заарештував нардепа Дубневича за звинуваченням у корупції при реалізації комплектуючих для «Укрзалізниці». САП стверджує, що Дубневич скористався своїм статусом народного депутата і голови транспортного комітету парламенту, щоб у змові з керівниками ймовірно підконтрольних йому підприємств, отримати неправомірну вигоду розміром понад 93 млн грн на угоді з постачанням комплектуючих для «Укрзалізниці». Колишньому главі транспортного комітету Ради загрожує від 7 до 12 років позбавлення волі.
8 листопада Дубневич вийшов із СІЗО з внесенням застави розміром у 100 млн грн ще до оголошення рішення Вищого антикорупційного суду.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.