Гончарук: керівництво «Укрзалізниці» буде змінено, головна претензія – «дика корупція»

Гончарук: керівництво «Укрзалізниці» буде змінено, головна претензія – «дика корупція»

Кабмін має намір звільнити керівників компанії через неефективний менеджмент: проплачені маршрути та регулярні пожежі на локомотивах

Гончарук: керівництво «Укрзалізниці» буде змінено, головна претензія – «дика корупція»
Прем'єр-міністр Олексій Гончарук
Фото УНІАН

Кабінет міністрів найближчим часом ухвалить рішення про зміну керівного та менеджерського складу «Укрзалізниці», адже нинішня команда більше опікується «власними кишенями». Про це заявив прем’єр-міністр Олексій Гончарук в ефірі «Сніданку з 1+1», відповідаючи на запитання щодо мітингу залізничників.

За словами глави Уряду, люди під адміністрацією президента протестували насамперед проти корупції всередині підприємства, а  не проти його приватизації.

«Звичайно, люди стурбовані тим, що можуть втратити роботу, але ця проблема виникає з того, що компанія є дуже неефективною і збитковою. Якщо люди, які працюють всередині – менеджмент, керівництво – опікується своїми кишенями, а не тим, як ідуть справи в «Укрзалізниці», то нормальної роботи і не буде. Там сьогодні майже щодня горять локомотиви, в ручному управлінні вагони. Окремі чиновники, диспетчери відправляють вагони не туди, де це потрібніше, а туди, де їм вигідніше, де їм заплатили. Це точно треба припинити», – каже він.

Нагадаємо, напередодні, 14 листопада, на Банковій протестували працівники «Укрзалізниці». Вимоги: підвищити заробітну плату, заборонити  приватизацію та реформи підприємства, що базуються на масових скороченнях робітників, а також звільнити керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова.

В жовтні 2019 року Євген Кравцов анонсував серйозні скорочення управлінського персоналу «Укрзалізниці». Зміни також плануються в інфраструктурному пасажирському та вантажному напрямках. 

Як писав Mind, 7 листопада цього року суд заарештував нардепа Дубневича за звинуваченням у корупції при реалізації комплектуючих для «Укрзалізниці». САП стверджує, що Дубневич скористався своїм статусом народного депутата і голови транспортного комітету парламенту, щоб у змові з керівниками ймовірно підконтрольних йому підприємств, отримати неправомірну вигоду розміром понад 93 млн грн на угоді з постачанням комплектуючих для «Укрзалізниці». Колишньому главі транспортного комітету Ради загрожує від 7 до 12 років позбавлення волі.

8 листопада Дубневич вийшов із СІЗО з внесенням застави розміром у 100 млн грн ще до оголошення рішення Вищого антикорупційного суду.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті