Більше 32 000 українців перенесли мобільні номери між операторами зв'язку
Перенесення абонентського номера відбувається протягом 3 робочих днів у мережах мобільного зв’язку

Більше 32 000 українців вже перенесли мобільні номери. Про це повідомляє Український державний центр радіочастот.
Станом на 20 листопада 2019 року 32 303 мобільних номери перенесено між операторами зв'язку.
Для того, щоб перенести номер він має бути оформлений особисто на абонента, паспортні дані абонента відповідні даним номера в базі оператора, який обслуговує номер, він не має бути заблокований, а також раніше не переносився або від останнього перенесення пройшло понад 30 днів.
Перенесення абонентського номера відбувається протягом 3 робочих днів у мережах мобільного зв’язку, за винятком випадку, коли абонент у заяві вказує пізніший строк перенесення номера.
Нагадаємо: з1 травня, в Україні почала працювати послуга з перенесення абонентських номерів для користувачів мобільного зв'язку – Mobile number portability, MNP.
Читайте також матеріал Mind – Складнощі переходу: чи зможуть мобільні оператори заробити на перенесенні номерів.
Про скасування «мобільного рабства» в обмін на паспортизацію, звинувачення в збої системи і початок маркетингової війни, читайте в інтерв’ю Mind виконавчого директора Українського державного центру радіочастот (УДЦР) – адміністратора MNP, Вадима Гулька.
Детальіше про послугу перенесення абонентського номера до іншого оператора (MNP) читайте у матеріаліMind «Піти до іншого: чи готові мобільні оператори відпускати своїх абонентів» .
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].