Google вводить більш жорсткі правила політичної реклами
Концерн значною мірою ускладнив її таргетування

Концерн Google вводить додаткові правила розміщення політичної реклами, істотно ускладнює її таргетування (звернення до конкретної і обмеженою цільової аудиторії – наприклад, до представників тієї чи іншої релігії – пед.). Про це йдеться в заяві компанії, передає DW.
Зокрема, орієнтувати політичну рекламу можна буде лише за трьома ознаками: вік, стать і місце розташування користувачів. Допускається, однак, прив'язувати рекламні політичні оголошення до пошуку ключових слів – наприклад, до слова «економіка».
Google збирається стежити, щоб політична реклама не містила помилкової або такої, що вводить в оману інформації. У той же час втручання в політичну рекламу концерн збирається здійснювати тільки в дуже рідкісних випадках. Цим Google відрізняється від соціальної мережі Facebook, яка оголосила про те, що не перевірятиме політичну рекламу на достовірність, щоб уникнути втручання в політику.
Нагадаємо: соціальна мережа Twitter минулого місяця оголосила, що більше не буде публікувати політичну рекламу. Як повідомив глава компанії Twitter Джек Дорсі, починаючи з 22 листопада на платформі більше не можна буде публікувати платну рекламу кандидатів на виборах і оголошення на політичні теми.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].