Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн

Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн

Середня вартість кліку підвищилась на 52% порівняно з ідентичним періодом попереднього року

Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн
Фото: pixabay.com

Обсяг ринку пошукової реклами у I півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн. Про це свідчать дані комітету з питань інтернет-реклами Інтернет асоціації України (ІнАУ).

Зокрема вимірювання обсягу ринку пошукової реклами показало, що частка мобільного платного пошуку у першому півріччі 2019 року склала 71% порівняно з 63% у 2018 році. Також підвищилась і середня вартість кліку: у першому півріччі 2019 року вона склала 4,54 грн, що на 52% більше до ідентичного періоду попереднього року.

Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн

Частка мобільного платного пошуку у першому півріччі 2019 року склала 71%, порівняно з 63% у першому півріччі 2018 року. Щорічний темп зростання мобільної реклами за останні три роки в середньому складає 9 процентних пунктів (п.п.). Схожа динаміка простежується і у 2019 році з огляду на результати першого півріччя.

Разом із зростанням попиту, підвищилась і середня вартість кліку: у першому півріччі 2019 року вона склала 4,54 грн, що на 52% вище ніж у першому півріччі 2018 року.

Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн

Найвища вартість кліку у першому півріччі 2019 року – 10,58 грн в категорії «бізнес та промисловість», найнижча – в категорії «спорт», 0,93 грн.

Найбільшу частку обсягу займає категорія «покупки». Порівняно з попереднім півріччям, частка цієї категорії майже не змінилася і складає 55%. У зв’язку зі зростанням частки пере – ходів на мобільних пристроях спо – стерігається зниження загального обсягу desktop-трафіку на 28% порівняно з першим півріччям 2018 року.

Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн

Частка пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склала 64% від загального обсягу інтернет-реклами в Україні. Також на основі отриманих у дослідженні даних можна не тільки визначити обсяг платної пошукової реклами та динаміку її зростання, але й порівняти результати з іншими видами реклами.

Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн

В основі дослідження лежить спеціально розроблена методика. Вимірювання здійснюється на основі зібраних статистичних даних зі сторони рекламних агенцій та інформації від компанії SimilarWeb по 25 категоріям сайтів, що відвідують користувачі з України.

Нагадаємо: обсяг медійної інтернет-реклами в Україні за перше півріччя 2019 року склав 1,9 млрд грн

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті