Обсяг ринку пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн
Середня вартість кліку підвищилась на 52% порівняно з ідентичним періодом попереднього року

Обсяг ринку пошукової реклами у I півріччі 2019 року склав 3,6 млрд грн. Про це свідчать дані комітету з питань інтернет-реклами Інтернет асоціації України (ІнАУ).
Зокрема вимірювання обсягу ринку пошукової реклами показало, що частка мобільного платного пошуку у першому півріччі 2019 року склала 71% порівняно з 63% у 2018 році. Також підвищилась і середня вартість кліку: у першому півріччі 2019 року вона склала 4,54 грн, що на 52% більше до ідентичного періоду попереднього року.

Частка мобільного платного пошуку у першому півріччі 2019 року склала 71%, порівняно з 63% у першому півріччі 2018 року. Щорічний темп зростання мобільної реклами за останні три роки в середньому складає 9 процентних пунктів (п.п.). Схожа динаміка простежується і у 2019 році з огляду на результати першого півріччя.
Разом із зростанням попиту, підвищилась і середня вартість кліку: у першому півріччі 2019 року вона склала 4,54 грн, що на 52% вище ніж у першому півріччі 2018 року.

Найвища вартість кліку у першому півріччі 2019 року – 10,58 грн в категорії «бізнес та промисловість», найнижча – в категорії «спорт», 0,93 грн.
Найбільшу частку обсягу займає категорія «покупки». Порівняно з попереднім півріччям, частка цієї категорії майже не змінилася і складає 55%. У зв’язку зі зростанням частки пере – ходів на мобільних пристроях спо – стерігається зниження загального обсягу desktop-трафіку на 28% порівняно з першим півріччям 2018 року.

Частка пошукової реклами у першому півріччі 2019 року склала 64% від загального обсягу інтернет-реклами в Україні. Також на основі отриманих у дослідженні даних можна не тільки визначити обсяг платної пошукової реклами та динаміку її зростання, але й порівняти результати з іншими видами реклами.

В основі дослідження лежить спеціально розроблена методика. Вимірювання здійснюється на основі зібраних статистичних даних зі сторони рекламних агенцій та інформації від компанії SimilarWeb по 25 категоріям сайтів, що відвідують користувачі з України.
Нагадаємо: обсяг медійної інтернет-реклами в Україні за перше півріччя 2019 року склав 1,9 млрд грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].