Українські медіа-групи перенесли дату кодування супутникового сигналу

Українські медіа-групи перенесли дату кодування супутникового сигналу

Додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду каналів

Українські медіа-групи перенесли дату кодування супутникового сигналу
Фото: pixabay.com

Українські медіа-групи «1+1 media», StarLightMedia, «Інтер медіа груп» і «Медіа Група Україна» вирішили перенести дату кодування супутникового сигналу з 20 на 28 січня 2020 року. Про це повідомляє «Детектор медіа».

В «1+1 media» перенесення дати кодування пояснили тим, що офіційні супутникові оператори не встигають підключити до своїх послуг всіх бажаючих

«За їх повідомленнями, зараз відбувається стрімке зростання інформаційних запитів від українців щодо кодування, а попит на підключення до послуги істотно перевищує пропозицію», – заявили в медіагрупі.

Додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду каналів.

Директор дивізіону Digital & PayTV StarLightMedia Юлія Трібушіна зазначила, що група підтримала запит провайдерів про перенесення кодування на один тиждень.

«Ми розуміємо, що перепідключити понад 4 млн домогосподарств – завдання непросте, і ми прогнозували, що основний пік підключень доведеться на останні тижні перед кодуванням. Для нас важливо, щоб партнери-провайдери встигли цей попит повністю задовольнити і щоб кожен глядач комфортно продовжив дивитися наші канали» , – розповіла Трібушіна.

«Ми підключили все необхідне обладнання, наші партнери підтвердили технічну готовність, ми вже запустили HD-версії наших каналів, а масштаби проведених рекламних та інформаційних кампаній забезпечили високий рівень обізнаності наших глядачів і високий попит на підключення у наших партнерів», – додала вона.

В Україні працюють два великих супутникових оператора – Viasat і Xtra TV. Щоб мати можливість користуватися послугами цих компаній, абоненти «Відкритого супутника» повинні встановити провайдерский приймач і щомісяця платити абонентську плату. У відкритому доступі залишаться регіональні, нішеві і ще ряд телеканалів, яких близько 40.

Нагадаємо: українські медіа-групи планували закодувати свій сигнал на супутнику 20 січня 2020 року, на що індустрія, вже інвестувала більше $7,5 млн.

Про те як саме буде працювати медіаринок – у матеріалі Mind «Кодування супутникового ТБ: коли і чому канали медіагруп стануть платними «.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло