Українські медіа-групи перенесли дату кодування супутникового сигналу
Додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду каналів

Українські медіа-групи «1+1 media», StarLightMedia, «Інтер медіа груп» і «Медіа Група Україна» вирішили перенести дату кодування супутникового сигналу з 20 на 28 січня 2020 року. Про це повідомляє «Детектор медіа».
В «1+1 media» перенесення дати кодування пояснили тим, що офіційні супутникові оператори не встигають підключити до своїх послуг всіх бажаючих
«За їх повідомленнями, зараз відбувається стрімке зростання інформаційних запитів від українців щодо кодування, а попит на підключення до послуги істотно перевищує пропозицію», – заявили в медіагрупі.
Додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду каналів.
Директор дивізіону Digital & PayTV StarLightMedia Юлія Трібушіна зазначила, що група підтримала запит провайдерів про перенесення кодування на один тиждень.
«Ми розуміємо, що перепідключити понад 4 млн домогосподарств – завдання непросте, і ми прогнозували, що основний пік підключень доведеться на останні тижні перед кодуванням. Для нас важливо, щоб партнери-провайдери встигли цей попит повністю задовольнити і щоб кожен глядач комфортно продовжив дивитися наші канали» , – розповіла Трібушіна.
«Ми підключили все необхідне обладнання, наші партнери підтвердили технічну готовність, ми вже запустили HD-версії наших каналів, а масштаби проведених рекламних та інформаційних кампаній забезпечили високий рівень обізнаності наших глядачів і високий попит на підключення у наших партнерів», – додала вона.
В Україні працюють два великих супутникових оператора – Viasat і Xtra TV. Щоб мати можливість користуватися послугами цих компаній, абоненти «Відкритого супутника» повинні встановити провайдерский приймач і щомісяця платити абонентську плату. У відкритому доступі залишаться регіональні, нішеві і ще ряд телеканалів, яких близько 40.
Нагадаємо: українські медіа-групи планували закодувати свій сигнал на супутнику 20 січня 2020 року, на що індустрія, вже інвестувала більше $7,5 млн.
Про те як саме буде працювати медіаринок – у матеріалі Mind «Кодування супутникового ТБ: коли і чому канали медіагруп стануть платними «.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].