PepsiCo купує китайського рітейлера снеків за $705 млн
Американську компанію, очевидно, не лякає спалах коронавірусу

PepsiCo Inc. вирішила придбати онлайн-компанію із виробництва снеків Hangzhou Haomusi Food Co, відому як Be & Cheery, за $705 млн у Haoxiangni Health Food Co, яка є виробником чипсів Doritos і Lay's в Китаї. Про це пише Fortune.
Продукція Be & Cheery включає сухофрукти, горіхи, м’ясні закуски, хлібобулочні та кондитерські вироби, які в основному продаються в інтернеті через основі китайські е-платформи. Для завершення угоди компаніям необхідно отримати дозволи регуляторів.
Pepsi намагається розширити свою діяльність в азійській країні, де в минулому рої спостерігався «двозначний» ріст виручки. Американська компанія працювала над покупкою китайської Be & Cheery ще до спалаху коронавірусу, і досягнення угоди між компаніями свідчить про готовність Pepsi на довгострокову гру навіть в умовах невизначеності в найближчій перспективі.
Нагадаємо: минулого місяця PepsiCo заявила, що на 100% забезпечить відновлювальною енергією усі свої операції у США, оскільки прагне виконати зобов'язання щодо переходу на поновлювані джерела електроенергії і скорочення викидів на 20% до 2030 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].