Про компанію
Рік заснування: 1993.
Бенефіціари: Геннадій Буткевич, Євгеній Єрмаков, Віктор та Ірина Карачун.
Рада директорів: Борис Марков, Олександр Токар і Дмитро Євтєєв.
Штаб-квартира: м. Дніпро, Україна
Магазини: понад 1,2 тисяч магазинів на підконтрольній території України. Формати: «АТБ» - основний формат, невеликі магазини з низькими цінами, «АТБ-Маркет» - більші супермаркети, «АТБ-Експрес» - маленькі магазини «біля дому».
Цінова політика: низькі ціни, акції, власні торгові марки.
Асортимент: продукти харчування, побутова хімія, господарські товари. Близько 3500 найменувань товарів, з яких 750 - товари власних торгових марок.
Кількість співробітників: 56 000+.
АТБ-Маркет – найбільша українська мережа супермаркетів за товарообігом та числом крамниць. Вона входить до трійки лідерів серед ТОП-компаній України та посідає перше місце у сфері роздрібної торгівлі за рівнем чистого доходу третій рік поспіль (2022-2024).
Історія та етапи розвитку
1993 рік: в Дніпрі відкрито 6 магазинів під брендом «Агротехбізнес».
1998 рік: компанія вперше в Україні запровадила нову систему самообслуговування та здійснила ребрендинг в АТБ-маркет (назва АТБ – це абревіатура «АгроТехБізнес»).
2000 рік: розширення мережі супермаркетів і позиціонування себе як дискаунтера з широким асортиментом товарів за цінами нижчими від середньоринкових. Запуск власного виробництва (ковбаси, напівфабрикати).
2006-2009 роки: активне розширення мережі - відкриття 50-83 нових супермаркетів щорічно.
2014 рік: через початок окупації рф Криму та частини Донецької й Луганської областей всі магазини мережі на тимчасово окупованих територіях було закрито.
2020 рік: Антимонопольний комітет України (АМКУ) відкрив справу через суттєве подорожчання продуктів у супермаркетах Києва, зокрема це стосувалося й «АТБ». Мережа пояснила різке зростання цін на продукти підвищенням закупівельних цін постачальників.
2022 рік: компанія втратила близько 200 магазинів та декілька розподільчих центрів, зазнавши збитків у розмірі близько 7 млрд грн, у зв'язку з військовими діями та окупацією частини території України. З серпня 2022 року, у зв'язку із загостренням бойових дій, мережа «АТБ-Маркет» тимчасово припинила роботу в Донецькій області. Пізніше, після більш ніж річної перерви, компанія знову почала працювати в Донецькій області.
2024 рік компанія збільшила товарообіг на 15% порівняно з 2023 роком – до 248,3 млрд грн. Протягом року мережа поповнилася 47 новими магазинами. За підсумками 2024 року інвестиції компанії зросли на 25% (на 3 млрд грн) порівняно з попереднім роком і становили майже 15 млрд грн.
2025 рік: в квітні компанія завершила реформу корпоративного управління, здійснивши його децентралізацію. Основні повноваження були передані Раді директорів, до складу якої увійшли Борис Марков, Олександр Токар і Дмитро Євтєєв. Рада директорів запровадила посаду виконавчого директора, який їй підпорядковується, та скасувала посаду генерального директора.
Під час повномасштабної війни компанія допомагає постраждалим та ЗСУ (постачання продуктів, фінансова підтримка) та здійснює різноманітні благодійні проекти.
Контакти
Адреса: вул. Набережна Перемоги, 25, Дніпро, 49000
Телефон: 0-800-500-415
Електронна пошта: [email protected]
Профіль компанії на YouControl
Рік заснування: 1993.
Бенефіціари: Геннадій Буткевич, Євгеній Єрмаков, Віктор та Ірина Карачун.
Рада директорів: Борис Марков, Олександр Токар і Дмитро Євтєєв.
Штаб-квартира: м. Дніпро, Україна
Магазини: понад 1,2 тисяч магазинів на підконтрольній території України. Формати: «АТБ» - основний формат, невеликі магазини з низькими цінами, «АТБ-Маркет» - більші супермаркети, «АТБ-Експрес» - маленькі магазини «біля дому».
Цінова політика: низькі ціни, акції, власні торгові марки.
Асортимент: продукти харчування, побутова хімія, господарські товари. Близько 3500 найменувань товарів, з яких 750 - товари власних торгових марок.
Кількість співробітників: 56 000+.
АТБ-Маркет – найбільша українська мережа супермаркетів за товарообігом та числом крамниць. Вона входить до трійки лідерів серед ТОП-компаній України та посідає перше місце у сфері роздрібної торгівлі за рівнем чистого доходу третій рік поспіль (2022-2024).
Історія та етапи розвитку
1993 рік: в Дніпрі відкрито 6 магазинів під брендом «Агротехбізнес».
1998 рік: компанія вперше в Україні запровадила нову систему самообслуговування та здійснила ребрендинг в АТБ-маркет (назва АТБ – це абревіатура «АгроТехБізнес»).
2000 рік: розширення мережі супермаркетів і позиціонування себе як дискаунтера з широким асортиментом товарів за цінами нижчими від середньоринкових. Запуск власного виробництва (ковбаси, напівфабрикати).
2006-2009 роки: активне розширення мережі - відкриття 50-83 нових супермаркетів щорічно.
2014 рік: через початок окупації рф Криму та частини Донецької й Луганської областей всі магазини мережі на тимчасово окупованих територіях було закрито.
2020 рік: Антимонопольний комітет України (АМКУ) відкрив справу через суттєве подорожчання продуктів у супермаркетах Києва, зокрема це стосувалося й «АТБ». Мережа пояснила різке зростання цін на продукти підвищенням закупівельних цін постачальників.
2022 рік: компанія втратила близько 200 магазинів та декілька розподільчих центрів, зазнавши збитків у розмірі близько 7 млрд грн, у зв'язку з військовими діями та окупацією частини території України. З серпня 2022 року, у зв'язку із загостренням бойових дій, мережа «АТБ-Маркет» тимчасово припинила роботу в Донецькій області. Пізніше, після більш ніж річної перерви, компанія знову почала працювати в Донецькій області.
2024 рік компанія збільшила товарообіг на 15% порівняно з 2023 роком – до 248,3 млрд грн. Протягом року мережа поповнилася 47 новими магазинами. За підсумками 2024 року інвестиції компанії зросли на 25% (на 3 млрд грн) порівняно з попереднім роком і становили майже 15 млрд грн.
2025 рік: в квітні компанія завершила реформу корпоративного управління, здійснивши його децентралізацію. Основні повноваження були передані Раді директорів, до складу якої увійшли Борис Марков, Олександр Токар і Дмитро Євтєєв. Рада директорів запровадила посаду виконавчого директора, який їй підпорядковується, та скасувала посаду генерального директора.
Під час повномасштабної війни компанія допомагає постраждалим та ЗСУ (постачання продуктів, фінансова підтримка) та здійснює різноманітні благодійні проекти.
Контакти
Адреса: вул. Набережна Перемоги, 25, Дніпро, 49000
Телефон: 0-800-500-415
Електронна пошта: [email protected]
Профіль компанії на YouControl