Вхід тільки для пенсіонерів: мережа АТБ запроваджує окрему годину для літніх людей

Вхід тільки для пенсіонерів: мережа АТБ запроваджує окрему годину для літніх людей

Щодня з 9:00 до 10:00 мережа супермаркетів обслуговуватиме тільки пенсіонерів

Вхід тільки для пенсіонерів: мережа АТБ запроваджує окрему годину для літніх людей
фото АТБ-Маркет

Мережа супермаркетів «АТБ» ввела зміни в розпорядку своєї роботи, в першу чергу вони стосуються людей похилого віку.

«Зважаючи на те, що магазини мережі «АТБ» відвідує велика кількість людей похилого віку, а як відомо саме вони наразі знаходяться у групі найбільшого ризику при зараженні коронавірусом, компанія вводить регламентну годину для пенсіонерів», – повідомляєтьсяна сайті компанії.

Пенсіонерів обслуговуватимуть з 9:00 до 10:00 (одну годину). В цей проміжок часу інші вікові категорії не можуть скуповуватися.

«Щодня, на період карантину, з 9:00 до 10:00 ранку, магазини мережі «АТБ» чекають пенсіонерів і людей похилого віку для здійснення безпечних покупок. Керівництво мережі закликає всіх своїх покупців поставитися з розумінням до таких нововведень, і вибрати для себе інший час для відвідування магазинів «АТБ», щоб надати пенсіонерам без зайвих ризиків для здоров’я і черг зробити необхідні покупки», – йдеться в повідомленні.

Раніше повідомлялося, що мережа «АТБ» після введення карантину підвищила ціни на основні продукти.

За інформацією видання Форпост, в мережі так прокоментували підняття цін:

«Компанія «АТБ-Маркет» вимушена підняти ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням відпускних цін від постачальників не тільки для торговельної мережі «АТБ», а й для усіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі. Зокрема, продукти з так званого борщового набору (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор на 8%, макаронні вироби на 9,5%, пшенична крупа на 11%, гречка на 51%, борошно – 5%, яйця – 6%. Підняття вартості товарів постачальники пояснюють значним зростанням витрат на виробництво продукції, повʼязаним з карантинними заходами і строгими обмеженнями, а також зі зміною цін на всі імпортні складові собівартості товару (повʼязане з девальвацією гривні)».

Нагадаємо, французька мережа супермаркетів «Ашан» заплатить своїм працівникам по 1000 євро за роботу під час пандемії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло