Агенція B2B PR описала комунікаційні інструменти для підвищення В2В продажів
Pekлama

Агенція B2B PR описала комунікаційні інструменти для підвищення В2В продажів

У список увійшло 23 інструменти

Этот текст также доступен на русском
Агенція B2B PR описала комунікаційні інструменти для підвищення В2В продажів

Агенція B2B PR, що спеціалізується на секторі «бізнес для бізнесу», склала перелік комунікаційних інструментів та порад для покращення продажів після відновлення ділової активності. У нього увійшло 23 інструменти.

Ольга Ваганова, керуючий партнер B2B PR, авторка тексту: «Ми хотіли дати легке, хоч і довге, читання про психологічні основи та свіжі тренди, зорієнтовані саме на «бізнес для бізнесу». Про споживацьку комунікацію написано багато, але якщо ви працюєте у В2В, то вам і PR потрібен В2В. Тому що різниця є».

Ольга показує, як працює психологія рекламного впливу і дає терміни «ментальна доступність», «відчувана якість», тощо. «Згідно Матриці Россітера-Персі покупка В2В брендів – це високозалучена покупка від проблеми. Отже, у повідомлення бажано зашивати проблему, яку вирішує продукт. І вибирати ті жанри для контенту, що забезпечують занурення. Це створює зв’язок між потребою покупця і вашим брендом. Покупець згадає його, коли потреба актуалізується. І це підвищує раціональність повідомлень. Але й без емоцій не можна. Мені подобається гіпотеза (її переконливо виклав Роберт Хіт у «Прихованій владі реклами»), що в нинішньому інформаційному гомоні добре працює певний тип повідомлень, а саме, прості емоційні концепти».

Також окреслюються тренди, пов’язані з діджиталізацією та зближенням В2В та В2С комунікацій. Зокрема, описується PR для пошукової видачі, подкасти та присутність в Instagram. Щодо гуманізації промислового маркетингу, то авторка, зокрема, пропонує показувати людей, що стоять за В2В продуктом.

Повний перелік PR інструментів та пояснень до них знаходиться за посиланням b2bpr.com.ua/b2b-pr-leads.

Звичайно, криза – не найкращий час для лідогенераціі, попереджає авторка, ваші потенційні покупці знаходяться в режимі суворої економії і вартість залучення нових клієнтів виросте. Але це хороший період, щоб підготуватися до відновлення ділової активності, почати або поліпшити відносини з поточними клієнтами та зайнятися контент-маркетингом.

«Так PR допоможе вам у найбільш життєво важливій функції бізнесу – продавати», – резюмує Ольга Ваганова.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло