Агенція B2B PR описала комунікаційні інструменти для підвищення В2В продажів
У список увійшло 23 інструменти

Агенція B2B PR, що спеціалізується на секторі «бізнес для бізнесу», склала перелік комунікаційних інструментів та порад для покращення продажів після відновлення ділової активності. У нього увійшло 23 інструменти.
Ольга Ваганова, керуючий партнер B2B PR, авторка тексту: «Ми хотіли дати легке, хоч і довге, читання про психологічні основи та свіжі тренди, зорієнтовані саме на «бізнес для бізнесу». Про споживацьку комунікацію написано багато, але якщо ви працюєте у В2В, то вам і PR потрібен В2В. Тому що різниця є».
Ольга показує, як працює психологія рекламного впливу і дає терміни «ментальна доступність», «відчувана якість», тощо. «Згідно Матриці Россітера-Персі покупка В2В брендів – це високозалучена покупка від проблеми. Отже, у повідомлення бажано зашивати проблему, яку вирішує продукт. І вибирати ті жанри для контенту, що забезпечують занурення. Це створює зв’язок між потребою покупця і вашим брендом. Покупець згадає його, коли потреба актуалізується. І це підвищує раціональність повідомлень. Але й без емоцій не можна. Мені подобається гіпотеза (її переконливо виклав Роберт Хіт у «Прихованій владі реклами»), що в нинішньому інформаційному гомоні добре працює певний тип повідомлень, а саме, прості емоційні концепти».
Також окреслюються тренди, пов’язані з діджиталізацією та зближенням В2В та В2С комунікацій. Зокрема, описується PR для пошукової видачі, подкасти та присутність в Instagram. Щодо гуманізації промислового маркетингу, то авторка, зокрема, пропонує показувати людей, що стоять за В2В продуктом.
Повний перелік PR інструментів та пояснень до них знаходиться за посиланням b2bpr.com.ua/b2b-pr-leads.
Звичайно, криза – не найкращий час для лідогенераціі, попереджає авторка, ваші потенційні покупці знаходяться в режимі суворої економії і вартість залучення нових клієнтів виросте. Але це хороший період, щоб підготуватися до відновлення ділової активності, почати або поліпшити відносини з поточними клієнтами та зайнятися контент-маркетингом.
«Так PR допоможе вам у найбільш життєво важливій функції бізнесу – продавати», – резюмує Ольга Ваганова.