Кількість виробників фармпродукції зростає при загальному спаді реєстрації нових компаній у період карантину — дослідження

Кількість виробників фармпродукції зростає при загальному спаді реєстрації нових компаній у період карантину — дослідження

Темпи створення компаній у період карантину знизилися на 54,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року

Кількість виробників фармпродукції зростає при загальному спаді реєстрації нових компаній у період карантину — дослідження
Фото: pixabay

Аналітики компанії YouControl представили результати дослідження динаміки відкриття та закриття компаній у період з 12 березня до 15 квітня цього року та порівняли їх із аналогічним періодом минулого року. Відповідні дані опубліковані на сайті компанії.

Як зазначають аналітики, темпи створення компаній за досліджуваний період знизилися на 54,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року – якщо у 2019 році інформація у ЄДР свідчила про появу 5452 нових компаній, то зараз можна нарахувати лише 2471 фірму. У деякі дні відбувалося до 50 закриттів бізнесу. 

Водночас, ринок медичних послуг і фармацевтичної продукції в період карантину відчуває стрімкий підйом, кількість реєстрацій нових компаній у цих галузях збільшилась у порівнянні з аналогічним періодом рік тому.

Відтак, лідерами за кількістю новостворених юросіб стали компанії, основний вид діяльності яких:

  • виробництво фармацевтичних препаратів і матеріалів (збільшилась на 600%);
  • виробництво парфумерно-косметичних засобів (на 100%);
  • добування мінеральної сировини для хімічної промисловості та виробництво мінеральних добрив (на 100%). 

Як зазначає фінансовий аналітик YouControl Роман Корнилюк, за умов якісного менеджменту і зваженої стратегії компанії сектору фармацевтики та медицини мають підстави для значного зростання, як під час минулої кризи компанії з сектору IT та агросектору української економіки.

Окрім того, в огляді припускають зміцнення пощицій офлайн-торгівлі та класичного громадського харчування.

«Велику кількість категорій товарів далі буде зручніше обирати офлайн, а кафе і ресторани далі будуть задовольняти більші потреби, ніж просто закинути в себе гарячу їжу», ‒ йдеться в огляді компанії з посиланням на слова виконавчого директора Центру економічної стратегії Гліба Вишлінського.

Онлайн-торгівля продовжить зростати і після закінчення карантину. Це Гліб Вишлінський пояснює тим, що багато рітейлерів нарешті налагодять омніканальність і багато споживачів вперше спробують онлайн-замовлення і їм це сподобається.

На думку засновника та СЕО YouControl Сергія Мільмана, кникнути найбільш песимістичного сценарію падіння економіки допоможе підтримка існуючих бізнесів, які відчувають серйозні труднощі під час антикризової трансформації.

«Наразі бізнес очікує на низку рішень від уряду у спрощенні оподаткування, а також появу регуляторних актів та законів, які підживлять ділову активність. Якщо не направити сьогодні податки на підтримку бізнесу, то завтра доведеться витратити значно більше на біржу праці”, ‒ цитується Мільман в огляді YouControl.

Кількість виробників фармпродукції зростає при загальному спаді реєстрації нових компаній у період карантину  –  дослідження
Кількість виробників фармпродукції зростає при загальному спаді реєстрації нових компаній у період карантину  –  дослідження
Кількість виробників фармпродукції зростає при загальному спаді реєстрації нових компаній у період карантину  –  дослідження

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло