У Glovo стало удвічі більше користувачів в Україні під час карантину

У Glovo стало удвічі більше користувачів в Україні під час карантину

Найактивніший користувач Glovo під час карантину зробив 155 замовлень

У Glovo стало удвічі більше користувачів в Україні під час карантину
фото www.flickr.com/photos/swaplus/45530521225/

Міжнародний сервіс кур'єрської доставки товарів Glovo відзначає збільшення кількості користувачів в Україні під час карантину в два рази.

Як повідомляє компанія, аналіз даних здійснювався в період з 16 березня по 29 квітня 2020 року.

З початком карантину cервіс Glovo продовжив роботу у звичному режимі, але з посиленими застережними заходами для всіх учасників платформи – користувачів, кур’єрів та партнерів. Окрім страв з ресторанів, сервіс Glovo доставляє їжу та продовольчі продукти з магазинів та супермаркетів, а також аптечні товари мешканцям 16 українських міст, де сьогодні представлений сервіс.

За даними компанії, найактивніший користувач Glovo під час карантину зробив 155 замовлень.

Власники гаджетів на IOS та Android розподілились серед користувачів додатку Glovo у співвідношенні 39% проти 69%. Однак, користувачі на IOS за місяць роблять на одне замовлення частіше, ніж користувачі на Android. Відповідно, середній чек замовлень у користувачів на IOS вищий на 5%.

Як повідомляє компанія, карантин відобразився і на змінах у попиті – кількість замовлень у баблах «Супермаркети» зросла на 40%, а в «Аптеки» на 35%. Середній чек у цих категоріях також зріс – на 25%.

В Glovo наголосили , що для обмеження контактів між користувачем та кур’єром, сервіс запровадив доставку «без підпису» у додатку, та закликав користувачів скористатися безконтактною доставкою. З огляду на ці заходи, тренд на безготівковий розрахунок зріс і за останніми даними становить 55%.

Сервіс Glovo почав роботу в Україні в жовтні 2018 року. Уже представлений в Києві, частково в Київській області (Вишневе і Софіївська Борщагівка) і ще в 15 містах.

Нагадаємо: на початку місяця Glovo запустила свою першу «хмарну кухню» в Україні.

Більше про те, як зараз живеться сервісам з доставки їжі та яким чином гравці ринку дбають про безпеку кур'єрів і клієнтів, читайте в матеріалі Mind.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло