Захворіло у світі
6,573,286
Померло у світі
387,898
Вилікувалось у світі
2,837,955
Захворіло в Україні
25,411
Померло в Україні
747
Вилікувалось в Україні
11,042
У Євросоюзі запровадили нові правила безпеки для авіації: як зміняться авіаперельоти

У Євросоюзі запровадили нові правила безпеки для авіації: як зміняться авіаперельоти

Вимірювання температури в аеропорту визнано не надто ефективним, замість цього акцент робиться на інших заходах

У Євросоюзі запровадили нові правила безпеки для авіації: як зміняться авіаперельоти
фото DR

У термінали тепер не зможуть заходити сторонні, пасажирам і персоналу доведеться носити маски, а авіакомпанії переконуватимуть хворих мандрівників не приїжджати в аеропорт.

Такі заходи передбачені новими правилами при користуванні авіатранспортом, який на замовлення Єврокомісії розробило Європейське агентство з безпеки авіації (EASA) та Європейський центр по запобіганню і контролю захворювань (ECDC), передає avianews.com.

27-сторінковий документ описує рекомендації для пасажирів і працівників авіації в умовах пандемії COVID-19 і охоплює всі етапи подорожі – від виїзду в аеропорт до виходу з терміналу по прильоту.

Перед вильотом

Авіакомпанії мають переконувати пасажирів з симптомами COVID-19, наприклад, температурою, задишкою, втратою смаку або запаху, залишатися вдома і взагалі не виїжджати в аеропорт. Авіакомпанії нададуть можливість безкоштовного перебронювання квитка або його скасування при пред'явленні довідки від лікаря.

Також керівництво забороняє особам, які зустрічають чи проводжають своїх супутників, заходити в термінал. Доступ в аеровокзал тепер буде тільки у пасажирів і працівників аеропорту.

Пасажирам, які мають ознаки хвороби або порушують встановлені правила гігієни, можуть відмовити у вході в термінал або посадці в літак.

В аеропорту

При вході в аеропорт у пасажирів і працівників може перевірятися температура тіла, а ті, у кого температура перевищує 38°C повинні направлятися на додатковий контроль. Однак EASA звертає увагу, що у цього заходу досить низька ефективність.

Це пов'язано з тим, що багато хворих на COVID-19 не мають температури, температуру можна зменшити за допомогою прийому жарознижуючих засобів. В результаті така перевірка може створити помилкове відчуття безпеки при недотриманні інших заходів. Через це EASA радить витрачати кошти на інші заходи безпеки здоров'я.

Серед них – ретельне прибирання в будинках, установка захисних екранів на стаціонарних стійках, наприклад, реєстрації або паспортного контролю.

Між людьми має зберігатися дистанція 1,5 метра. Для визначення дистанції на підлогу можуть наноситися спеціальні мітки.

Відкриття пунктів торгівлі за винятком аптек в аеропортах відкладено. При цьому оператори повинні забезпечити пасажирів безкоштовною питною водою.

Засоби захисту для пасажирів і персоналу

Носіння маски рекомендовано після входу в термінал, в літаку і до виходу з аеропорту по прильоту в місце призначення. Виняток зроблено лише для дітей до 6 років і дорослих, які не можуть носити маски за показаннями здоров'я.

Персонал, який спілкується з пасажирами, повинен додатково мати рукавички, а співробітники служби авіаційної безпеки – захисні прозорі екрани на обличчі.

Оператори аеропортів повинні забезпечити можливість придбання маски пасажирами, якщо вони не змогли її купити до приїзду в термінал. Також авіакомпанії повинні мати необхідний запас масок на борту.

Посадка в літак

Біля виходу на посадку аеропорти мають розмістити дезінфектори для рук. Якщо посадка проводиться з використанням автобусів, їх число повинне бути збільшено для забезпечення достатньої дистанції.

На борту літака

EASA не обмежувала кількість місць у літаках, які можуть продавати авіакомпанії. Однак якщо дозволяє завантаження і балансування літака, мандрівники повинні сідати якомога далі один від одного.

Авіакомпаніям рекомендували забезпечити перевезення в салоні меншої кількості ручної поклажі шляхом стимулювання здавання речей в багаж.

Бортпровідники повинні забезпечити відсутність черг в проходах і біля туалетів.

Сервіс на борту повинен бути обмежений для зменшення взаємодії між людьми. Заборонено продаж Duty Free та інших товарів крім попередньо упакованої їжі. По можливості, авіакомпанії повинні відмовитися від оплати готівкою і перейти на використання банківських карт.

Також на борту літака за наявності технічної можливості слід збільшити подачу свіжого повітря. Заборонено тримати пасажирів в салоні більше 30 хвилин, якщо вентиляція не забезпечена належним чином.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті