«Укроборонпром» та «Антонов» розпочали розробку програми відродження української авіації
Концепція розвитку складається з п’яти основних програм, які вирішують стратегічні напрямки фінансування галузі

Державний концерн «Укроборонпром» спільно з ДП «Антонов», підприємствами авіаційної галузі та урядовцями розпочали роботу над підготовкою пропозицій до проєкту Програми відродження авіаційної галузі на середньострокову перспективу. Про це повідомляється на сайті концерну.
Запропонована Концепція розвитку складається з п’яти основних програм, які вирішують стратегічні напрямки фінансування галузі. Метою програм є створення умов для реалізації проєктів інноваційних досліджень і розроблення нових конкурентоздатних авіаційних технологій, матеріалів, виробничих процесів та обладнання, проведення випробувань, реалізація і впровадження яких дозволить розробити зразки нових конкурентоспроможних моделей серійних, модернізованих пасажирських і транспортних літаків, вертольотів, двигунів до них, іншої авіаційної техніки, а також сприятиме її експорту на зовнішні ринки.
«Розробка та затвердження урядової Програми – довгоочікувана подія для авіапрому. Це дасть змогу забезпечити фінансуванням вітчизняне літакобудування, дозволить нашим замовникам – Міноборони та МВС – задовольнити власний попит на літаки АН, а для «Антонова» – отримати стартовий імпульс для розвитку вітчизняного літакобудування», – зазначив голова робочої групи Роман Бондар.
Нагадуємо, профспілка «Антонова» через суд вимагає виведення підприємства з «Укроборонпрому». Колектив авіагіганта вважає, що постанова Кабміну 2015 року порушує його права
Оця клоунада ввечорі не згадає що вона їла на сніданок а слово програма їй не відома тільки сценарій
Вместо закупки Аваковым 55 французских (из них 21 - бывших в употреблении) вертолетов - за 551 млн евро(!) - надо было эти деньги вложить в создание и закупку нескольких украинских вертолетов.
При наличии основного компонента - вертолетных двигателей Мотор-сичи (одних из лучших в мире) - вполне можно было бы создать пусть даже отдельное предприятие по созданию и производству собственно вертолетов.
Тогда в последующие годы можно было бы закупать уже свои вертолеты (для начала - за счет госбюджета, затем, после отладки производства, уже могли бы выходить на международный рынок).
Но у нас же государственников во власти нет.
Власть же ищет способ быстрого личного обогащения на откатах за закупки импорта.
Аналогичная ситуация в авиации.
За 5 лет правления Президента-олигарха-мародера Антонов в 2015 году смог лишь завершить ранее начатое строительство самолета Ан-178, а в 2017 году – самолета-демонстратора Ан-132D.
Итого: два(?!) самолета - за 5 лет. Все.
Что же касается США - то они нам уже запрещали делать в Иране авиапроизводство Антонова.
По сути Украина взамен от США тогда получила кукиш.
Сейчас - на новом этапе - аналогичный "запрет" без компенсирующих предложений от США по финансированию/загрузки мощностей Мотор-Січ заказами выглядит издевательством с их стороны.
Вот мы и посмотрим, появились ли государственные мужи во власти или власть по-прежнему интересуют только откаты.
551 млн евро с процентами за кредит будут отданы из бюджета Украины (деньги, собранные государством Украина со всех налогоплательщиков - и которые могли бы пойти на оплату труда украинских работников).
Еще надо учесть, что в ближайшие лет 20-25 (до конца выработки ресурса этих вертолетов), Украина будет закупать у Франции запчасти, материалы и услуги по техническому обслуживанию этих вертолетов.
Это любимый конёк Украины. Бесконечная разработка Программ, Меморандумов, Концепций и Планов.И ничего реально не делать. Итак 5 лет. Потом придёт новая власть и снова будут разрабатывать под себя. Страна вечных мечтаний и планов.