Новий додаток для виклику таксі комфорт класу в Києві Cab: що сервіс пропонує пасажирам?
Та чим Cab вирізняється з-посеред інших сервісів для замовлення таксі

Серед сервісів для онлайн-замовлення автівок з’явився додаток, що проголошує мету підвищувати культуру користування таксі в Україні. Розповідаємо, як розробники наважилися запустити додаток для виклику автівок комфорт-класу під час кризи та чим Cab вирізняється з-посеред інших сервісів для замовлення таксі.
Cab – не новачки на ринку. Додаток створено компанією, що раніше запустила суміжний проєкт White cab – таксопарк, яким кияни користуються вже понад три роки.
Під час карантину служба перевозила пасажирів з 50% знижкою. Зважаючи на кризові умови, Cab вирішили не припиняти дисконт-програму: користувачі додатку пересуватимуться містом з 45% знижкою до початку серпня.
Сab вже доступний для завантаження в Apple Store та Google Play. Окрім можливості замовити таксі в кілька кліків, додаток має інші базові функції:
- Фіксована ціна;
- Можливість вказати до 4 зупинок;
- Збереження популярних маршрутів;
- Оплата карткою або готівкою;
- Цілодобова служба підтримки, що готова розглянути будь-яку скаргу чи побажання.
Наразі користувачам Cab доступна опція замовлення автівки категорії підвищеного комфорту White cab – за назвою власного автопарку. Компанія проголошує наміри змінювати уявлення про якість послуг таксі та дотримується високих стандартів сервісу, які формують тариф.

Що пропонує пасажирам White cab:
- Нові автівки з середнім віком 1,5 роки (середній вік авто аналогічної категорії на ринку – 10 років). Автівки купують у сертифікованих українських дилерів. На виклик приїде Volkswagen Polo чи Hyundai Accent. Машини старше трьох років до роботи не допускаються.
- Офіс White cab розташовано в Києві – обов’язковою частиною роботи є особистий контакт з водіями. Компанія ретельно стежить за якістю роботи працівників та станом автівок, здійснює регулярне техобслуговування автопарку.
- Вихід кожної автівки на маршрут здійснюється тільки після проходження щоденної перевірки стану машини через систему фотоперевірок. Перед початком роботи водії також фотографують себе та документи – компанія ручається за імідж та профпридатність працівників. А також за косметичний стан автівок.
- Ретельний відбір водіїв. Не тільки за високим професійним стажем, але й за етичними показниками. Пасажира не діставатимуть балачками та спитають, яку музику він хоче слухати. Водії White cab не палять в автівках.
- Кожна автівка обладнана дитячим кріслом-бустером. Без жодних доплат. Є можливість перевозити до трьох дітей всіх вікових категорій (від народження до 12 років) з комплектацією бустерами Chicco та повнорозмірними кріслами Evenflo
- Контроль швидкості в реальному часі. У разі систематичного порушення правил водій не допускається до роботи.
У майбутньому користувачі Cab матимуть можливість викликати різні категорії автівок. Запуск наступної планується вже у серпні – категорія Just стане відповідником «економу», проте з принципово новим підходом до формування тарифу. «Just вирізнятиметься з-поміж автівок аналогічної категорії конкурентів і вищим рівнем сервісу, і нижчою ціною» – обіцяють розробники.
