Hyundai відправила першу партію водневих вантажівок до Швейцарії
Автовиробник відправить ще 40 вантажівок до кінця цього року, а обсяг всього замовлення – 1600 машин

На дорогах Швейцарії з'являться перші в світі серійні вантажівки на водневих паливних елементах. Партію з 10 машин Hyundai Xcient Fuel Cell вже завантажили на корабель в Південній Кореї, незабаром судно прибуде в порт Базеля, пише HighTech Plus з посиланням на New Atlas.
Це перша партія з 1600 замовлених для європейського концерну H2 Energy водневих вантажівок. Проблема лише одна – в Швейцарії поки що взагалі немає водневих заправок.
Вантажівки Hyundai Xcient оснащені системою водневих паливних елементів потужністю 190 кВт. Усередині вантажівок встановлені резервуари на 32 кг водню, які забезпечують запас ходу близько 400 км. При цьому заправка однієї вантажівки займає не більше 20 хвилин.
Вантажівки були замовлені енергетичною компанією H2 Energy і операторами заправних станцій. Представники H2 Energy вважають, що Hyundai Xcient швидко себе окуплять і відіграють велику роль в плані зниження викидів вуглецю. Машини будуть введені в експлуатацію відразу після прибуття. Автовиробник відправить ще 40 вантажівок до кінця цього року.
«Паливні елементи Xcient – це наша реальність, а не просто замальовка на майбутнє. Одночасно із запуском цієї інноваційної вантажівки Hyundai відкриває нову віху в історії комерційних автомобілів і розвитку водневого суспільства», – заявив Ін Чол Лі, виконавчий віце-президент Hyundai Motor.
Проблема в тому, що в Швейцарії практично немає станцій для заправки нових вантажівок. Асоціація H2 Mobility розраховує встановити шість заправок в різних точках країни до кінця 2020 року, а поки що уряд переобладнав кілька складів для виробництва водню в різних частинах країни. З огляду на невелику територію Швейцарії, вантажівки зможуть доставити товар в будь-яку точку країни і повернутися назад для дозаправки.
Перша партія – тільки частина великої угоди між Hyundai і H2 Energy. Ще в 2018 році компанії домовилися про поставку 1000 водневих вантажівок, зараз ця цифра зросла вже до 1600 машин з терміном доставки їх в Європу до 2025 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].