У російського «Норнікеля» знову стався витік палива, введено режим НС

У російського «Норнікеля» знову стався витік палива, введено режим НС

Причиною аварії часто є зношена інфраструктура, яка не мінялася з радянських часів

У російського «Норнікеля» знову стався витік палива, введено режим НС
фото DR

У Таймирському Долгано-Ненецькому районі Красноярського краю РФ введено режим надзвичайної ситуації у зв'язку з розливом керосину. 44 тонни авіаційного палива потрапили в озеро площею близько 600 кв. метрів, повідомила прес-служба районної адміністрації в понеділок, 13 липня, пише Deutsche Welle.

Інцидент стався 12 липня в результаті розгерметизації труби, інцидент тривав близько 15 хвилин.

Цю інформацію підтвердили і в «Норильськтрансгазі» (дочірня компанія «Норнікеля»).

«Розлив палива локалізовано, поширення немає. У струмку, що з'єднує два озера, встановлено три бонових загородження. У зв'язку з розливом авіаційного палива в селищі Тухард введено режим НС муніципального характеру», – вказується в заяві. За цими даними, перекачування палива припинено, резервуар закритий. Крім того, на місці події встановили вісім бонових загороджень і доставили 1,1 тонни сорбенту. Фахівці приступили до обробки сорбентами місця впадання струмка в мале озеро, а на озері встановили дві ємності і два насоси з рукавами.

Планується протягом дня обробити сорбентом всю поверхню малого озера і струмок від місця прориву палива. Водно-дисперсна емульсія і сорбент будуть зібрані і утилізовані, пообіцяли в районній адміністрації.

У ліквідації наслідків аварії беруть участь більше 100 чоловік (співробітники компанії, рятувальники, морські рятувальники і працівники інших організацій).

Слідчий комітет порушив кримінальну справу відповідно до ч. 1 ст. 246 КК РФ (порушення правил охорони навколишнього середовища при виробництві).

За даними СК, розлив стався при перекачуванні авіапального з баржі на виробничий склад, розташований в районі селища Тухард. В результаті пальне витекло на вертолітний майданчик і прилеглу до неї територію.

Як вважає представник російського відділення Greenpeace Володимир Чупров, зараз найголовніше для Росії – це говорити не про кількість аварій, а про те, як їх попередити.

«У нас щороку близько 10 тисяч нафтових розливів тільки офіційно, за даними самих нафтових компаній. Це мінімум, тому що багато розливів компанії просто ховають. Причина в основному в тому, що ця інфраструктура небезпечних промислових об'єктів знаходиться в жахливому стані, вона виробила свій ресурс. Якщо труба лежить, то її можна експлуатувати 20 років, у кожної труби, котла або засувки є паспорт. Через 20 років їх треба міняти. У нас зараз такої інфраструктури – 70%. Компанії фактично експлуатують радянську інфраструктуру, щоб економити на капітальних вкладеннях і отримувати надприбуток».

Вранці 13 липня після початку торгів на московській біржі акції ГМК «Норнікель» впали на 1,2% (до 18 328 рублів за штуку).

Це вже друга екологічна аварія за останні два місяці, пов'язана з «Норнікелем».

29 травня на території ТЕЦ-3 в результаті просідання бетонного майданчика і розгерметизації резервуара розлилося понад 21 000 тон нафтопродуктів. Через річки Далдикан і Амбарна пальне потрапило в озеро Пясино. Аварію було оголошено надзвичайною ситуацією федерального рівня. «Росприроднадзор» оцінив загальний збиток екології, нанесений аварією на ТЕЦ-3 в Норильську, в 147,8 мільярда рублів (близько $2,1 млрд доларів).

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло