Audi вибачилася за рекламу з маленькою дівчинкою

Audi вибачилася за рекламу з маленькою дівчинкою

Залучення дитини в рекламу автомобіля не сподобалося користувачам

Audi вибачилася за рекламу з маленькою дівчинкою
@AudiOfficial

Німецька автокомпанія Audi принесла вибачення за рекламу автомобіля Audi RS 4, яка викликала негативну реакцію в соцмережах. Відповідну заяву було розміщено в Twitter компанії.

Реклама із зображенням дитини, яка спирається на решітку машини і тримає в руці банан, була опублікована в соціальній мережі 2 серпня.

У соцмережах поскаржилися, що творці реклами не врахували, що діти часто стають жертвами аварій (через зростання в останні роки габаритів машин), а інші взагалі звинуватили марку в навмисній сексуалізації дитини.

У підсумку в офіційному акаунті компанії в Twitter з'явилася заява: «Це було помилкою. Audi не збиралася зачепити чиїсь почуття. Ми щиро просимо вибачення за це нетактовне зображення і гарантуємо, що воно не буде використовуватися в майбутньому».

У публікації з вибаченнями компанія наголосила, що піклується про дітей, тому ця модель автомобіля оснащена системами допомоги водієві при екстреній ситуації.

«Ми сподівалися показати, що навіть найслабші члени дорожнього руху можуть спертися на технології RS», – написали представники Audi.

Про ще одну вкрай невдалу рекламу Audi ми писали в матеріалі «Audi оскандалилася в Китаї: як маркетологи-сексисти можуть зашкодити бізнесу».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло