Audi вибачилася за рекламу з маленькою дівчинкою
Залучення дитини в рекламу автомобіля не сподобалося користувачам

Німецька автокомпанія Audi принесла вибачення за рекламу автомобіля Audi RS 4, яка викликала негативну реакцію в соцмережах. Відповідну заяву було розміщено в Twitter компанії.
We hoped we could convey these messages, showing that even for the weakest traffic participants it is possible to relaxingly lean on the RS technology. That was a mistake! Audi never intended to hurt anyone’s feelings. (2/3)
– AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020
Реклама із зображенням дитини, яка спирається на решітку машини і тримає в руці банан, була опублікована в соціальній мережі 2 серпня.
У соцмережах поскаржилися, що творці реклами не врахували, що діти часто стають жертвами аварій (через зростання в останні роки габаритів машин), а інші взагалі звинуватили марку в навмисній сексуалізації дитини.
У підсумку в офіційному акаунті компанії в Twitter з'явилася заява: «Це було помилкою. Audi не збиралася зачепити чиїсь почуття. Ми щиро просимо вибачення за це нетактовне зображення і гарантуємо, що воно не буде використовуватися в майбутньому».
У публікації з вибаченнями компанія наголосила, що піклується про дітей, тому ця модель автомобіля оснащена системами допомоги водієві при екстреній ситуації.
«Ми сподівалися показати, що навіть найслабші члени дорожнього руху можуть спертися на технології RS», – написали представники Audi.
Про ще одну вкрай невдалу рекламу Audi ми писали в матеріалі «Audi оскандалилася в Китаї: як маркетологи-сексисти можуть зашкодити бізнесу».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].