Повернення супергероїв: страхова компанія ARX і Masla.Digital створили ARXman
Реклама

Повернення супергероїв: страхова компанія ARX і Masla.Digital створили ARXman

Емоційний супергерой ARXman виглядає як стилізований канадський кленовий листочок

Цей матеріал також доступний російською
Повернення супергероїв: страхова компанія ARX і Masla.Digital створили ARXman

Життя повне несподіванок, але якщо ти захищений – можеш дихати на повні груди, не боячись завтрашнього дня. Все про щоденний захист розповість ARXman.

Знайомтеся, ARXman!

ARXman – це бренд-герой страхової компанії ARX. Бренд-герой підкреслює унікальність компанії, стає повноцінним співрозмовником, відрізнятись від безлічі схожих повідомлень, які живуть в безмежному інформаційному полі.

Емоційний супергерой ARX виглядає як стилізований канадський кленовий листочок (нагадування про те, що головний акціонер компанії – канадський страховий холдинг Fairfax). Він покликаний дарувати настрій і приємні емоції.

Як і клієнти ARX, він живе повноцінним життям. Взимку катається на лижах чи сноуборді, влітку мріє про море, відмічає п'ятницю і обмінюється кумедними повідомленнями з друзями. Він може бути абсолютно скрізь, і робити, що наказує йому серце, але в його емоціях завжди відстежується впевненість в майбутньому.

Про що розповість ARXman

ARXman з'явився, щоб в простій і доступній формі донести важливість простих правил: пристібатися за кермом, вибирати між алкоголем і ключем від машини, пам'ятати, що на авто може впасти дерево (але з повним КАСКО це не страшно), подорожувати по світу (маючи при собі страховий поліс ARX, який вбереже від неприємностей зі здоров'ям).

Нонна Рижа, маркетинг-директор страхової компанії ARX, розповідає:

«Ми – компанія, яка в багатьох речах є піонером і драйвером інновацій. Ми перші впровадили онлайн поліс ОСАГО, телематику, телемедецінуу і безліч інших сервісів. І зараз ми першими йдемо від традиційних уявлень про страхові компанії, як осередку консерватизму. Ми вводимо в наші повсякденні комунікації веселого і симпатичного бренд-героя, який покаже нашим клієнтам, що страхування – це не купи паперів, а сучасний бізнес, який надає безліч корисних продуктів і можливостей купувати їх онлайн.

У нас серйозна комунікація, адже мова йде про життєво важливі речі, але водночас ми – френдлі, і говоримо з нашими клієнтами одною мовою, просто і зрозуміло. У сфері страхування двозначність не прийнятна, але ми не можемо бути завжди серйозними, як роботи, адже мова йде про людей, а жартувати і посміхатися – це дуже по-людськи. Живи на повну, але подумай про захист – ось такий меседж несе суспільству наш ARXman, в легкій і доступній формі».

Як познайомитися ближче

Першим кроком супергероя ARX у великому світі став спеціальний стікерпак в Телеграм каналі. Повсякденні ситуації, страхування з посмішкою – абсолютно кожен може завантажити цей стікерпак з ним і поділитися з друзями емоціями і гарним настроєм.

Далі буде – зустрічайте героя в матеріалах компанії!

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті