Коронавірус, локдауни та бум на роботу з дому зробили ще з однієї технокомпанії мільярдера

Коронавірус, локдауни та бум на роботу з дому зробили ще з однієї технокомпанії мільярдера

Поки низка галузей, такі як авіа та туризм, страждають від пандемії COVID-19, справи технологічні компаній йдуть вгору

Коронавірус, локдауни та бум на роботу з дому зробили ще з однієї технокомпанії мільярдера
фото www.flickr.com/photos/157862812@N02/37996670665

Пандемія коронавірусу з усією її людською та економічною трагедією створила великі можливості для технологічної галузі, в першу чергу для гігантів галузі, таких як Apple, Amazon і Microsoft, а також для гравців продуктивного сегмента, таких як Zoom Video Communications і Slack Technologies. .

Як повідомляє Bloomberg, до числа менш відомих компаній, які також отримали вигоду, потрапила Okta, компанія, що працює в галузі хмарних послуг з Сан-Франциско, яка існує вже десять років. Її програмне забезпечення дає корпоративним клієнтам щось на зразок «прикордонного контролю» для інтернету, допомагаючи їм встановити особу співробітників і клієнтів, коли вони віддалено підключаються до великої системи онлайн-додатків.

Пандемія COVID-19, яка підштовхнула багатьох співробітників працювати з «домашніх офісів», сприяє подальшому просуванню програмного забезпечення Okta. Це дозволяє компаніям легко керувати використанням інтернету своїми співробітниками і захищати корпоративні дані своїх пристроїв.

Акції компанії виросли більш ніж удвічі з березня, коли почалися блокування, і виросли більш ніж удесятеро з моменту IPO Okta в 2017 році. Виробник програмного забезпечення став невід'ємною частиною нашого нового повсякденного життя, а його технології використовуються організаціями від Вищої бейсбольної ліги до Adobe Inc. і FedEx Corp. Бум змушує деяких інвесторів робити ставку на те, що Okta і аналогічні компанії збільшать свої доходи в період кризи, навіть незважаючи на те, що він викликає питання у керівників у зв’язку із масовими звільненнями в країні в цілому.

З березня по липень основний продукт Okta під назвою Identity Cloud використовувався майже 16 млрд разів для доступу до додатків або веб-сайтів. За словами компанії, використання сервісу багатофакторної аутентифікації за цей період збільшилося майже втричі в порівнянні з минулим роком і досягло денного піку в 145 млн унікальних входів.

Ціна акцій компанії зросла на 106% з 12 березня, коли президент США Дональд Трамп ввів обмеження на поїздки для європейців. Тепер Okta оцінюється в $27 млрд.

Незважаючи на наполегливі чутки про те, що Okta може бути продана більш великій технологічній компанії, довгостроковий план керівництва компанії полягає в розширенні бізнесу і перетворення її в одного з найбільших постачальників програмного забезпечення в світі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло