«Укрзалізниця» вивчить питання виготовлення поїздів на Київському заводі – глава компанії
У заводу вже є напрацювання в цьому напрямку

Глави АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак заявив про необхідність детально вивчити питання виготовлення електропоїздів на потужностях Київського електровагоноремонтного заводу (КЕВРЗ). Про це повідомляє пресслужба УЗ.
«Я знаю, що у заводу вже є напрацювання в цьому напрямку, і ми повинні їх детально вивчити. Компанія вимагає масштабного оновлення парку приміських поїздів. Локалізація їх виробництва на нашому підприємстві дозволить розвивати машинобудівну галузь, збільшувати ВВП країни, забезпечити наших співробітників роботою», – сказав Жмак.
Жмак відвідав завод, щоб подивитися на модернізацію електропоїзди для філії «Укрзалізниці» – «Південно-Західної залізниці».
Новий модернізований електропоїзд складається з восьми вагонів і буде перевозити пасажирів у сполученні Київ – Фастів.
«У цілому я задоволений якістю робіт, але ми повинні бути прогресивними, враховувати сучасні тенденції й потреби наших пасажирів. Крім того, повинні покращувати зручності для машиністів рухомого складу. Це все необхідно проаналізувати й врахувати при виконанні наступних ремонтів електропоїздів», – сказав Жмак.
АТ «Київський електровагоноремонтний завод», що входить у структуру «Укрзалізниці», завершило січень-березень 2020 року з чистим прибутком в розмірі 3,31 млн грн, тоді як за аналогічний період 2018 року збиток становив 1,57 млн грн.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» запускає «пілот» з централізації диспетчерського управління потягами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].