«Вовк в овечій шкурі»: дослідники виявили, що плагін-гібриди є не настільки й екологічними

«Вовк в овечій шкурі»: дослідники виявили, що плагін-гібриди є не настільки й екологічними

Викиди СО2 від плагін-гібридів у більш ніж в два з половиною рази перевищують офіційні рівні випробувань

«Вовк в овечій шкурі»: дослідники виявили, що плагін-гібриди є не настільки й екологічними
фото www.flickr.com/photos/francoisjouffroy/5503403186

Згідно з новим дослідженням, викиди вуглекислого газу від плагін-гібридів у більш ніж в два з половиною рази перевищують офіційні рівні випробувань.

Як повідомляє CNBC, опублікований цього тижня аналіз, проведений групою Transport & Environment за підтримки екологічної організації Greenpeace UK, показав, що в середньому «типові» плагін-гібриди, або PHEV, викидають близько 117 г CO2 на кілометр. Ця цифра є значно вищою, ніж 44 г CO2 на кілометр, які показали офіційні результати випробувань.

В документі йдеться, що протягом терміну служби новий PHEV буде виділяти близько 28 тонн CO2, у порівнянні з 39 тоннами бензиновими і 41 тоннами дизельними автомобілями.

Transport & Environment повідомила, що зібрала дані з «широкого кола джерел», які представляють приблизно 20 000 PHEV.

«Плагін-гібриди – це вовк автомобільної промисловості в овечій шкурі», – заявила Ребекка Ньюсом, глава політичного відділу Greenpeace UK.

«Вони можуть здатися набагато більш екологічно чистим вибором, але помилкові заяви про більш низькі викиди – це виверт автовиробників, щоб продовжити виробництво позашляховиків, а також бензинових і дизельних двигунів», – додала вона.

Виконавчий директор Товариства виробників і продавців автомобілів Майк Хоуз охарактеризував звіт Transport & Environment як «помилковий», додавши, що він заснований на цифрах з режиму тестування, який більше не використовується.

«Однак навіть передбачувані в звіті цифри показують, що гібридні автомобілі з підзарядкою від електромережі забезпечують загальне скорочення викидів більш ніж на 30% в порівнянні з бензиновими або дизельними двигунами», – сказав він.

«PHEV також забезпечують гнучкість, з якою можуть зрівнятися небагато інших технологій, зі збільшеним запасом ходу для більш тривалих поїздок за місто і живленням від акумулятора в міських районах, знижуючи викиди і покращуючи якість міського повітря», – додав Хоуз.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло