Закупівельний кейс «Укрзалізниці» увійшов у шорт-лист конкурсу CIPS Excellence in Procurement Awards
Кейс - трансформація закупівель палива завдяки впровадженню категорійного менеджменту

У 2020 році вперше українська державна компанія «Укрзалізниця» (УЗ) подала заявку на участь й увійшла у шорт-лист CIPS Excellence in Procurement Awards в номінації «Проєкт року у сфері державних закупівель». Кейс – трансформація закупівель палива завдяки впровадженню категорійного менеджменту. Про це повідомляється на сайті конкурсу.
Дизельне паливо є основною статтею витрат УЗ, а це – понад $ 300 млн на рік. Завдяки застосуванню практик CIPS Corporate Excellence конкуренція в рамках тендеру збільшилася з 3-4 до 8-12 учасників, а націнка продавців постійно знижувалася. Уже 7 місяців поспіль «Укрзалізниця» здійснює закупівлі нижче рівня оптового ринку. За цей період УЗ заощадила $7,9 млн і планує досягти $11 млн економії протягом 2020 ого фінансового року.
CIPS (The Chartered Institute of Procurement and Supply) – є найбільшим міжнародним об'єднанням професіоналів у сфері закупівель, логістики та ланцюгів поставок. CIPS розробляв стандарти закупівель для ООН, Світового банку, МВФ та інших великих міжнародних компаній.
Основне завдання CIPS – професійне навчання й об'єднання фахівців і експертів у сфері закупівель, акредитація провідних компаній у різних галузях за стандартами міжнародної програми поліпшення закупівель CIPS Corporate Certification. Організація щорічно проводить конкурс CIPS Excellence in Procurement Awards, де нагороджує кращі кейси компаній в різних номінаціях.
Нагадаємо: Кабмін запустив ProZorro Market: онлайн-магазин для держустанов.
Як реалізувати проект, щоб потрапити в шорт-лист, а краще перемогти в конкурсі CIPS Excellence in Procurement Awards, розповість Джонатан Морган, директор з розвитку міжнародного бізнесу CIPS на Другій конференції «Ефективні закупівлі та постачання 2020». Mind – партнер конференції.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].