Франція та Нідерланди вимагають, щоб ЄС створив регулятора для техногігантів
Тиск на такі компанії, як Facebook, Amazon і Google, зростає

Франція і Нідерланди закликали до створення в Європейському союзі органу для регулювання діяльності великих технологічних компаній, таких як Google і Facebook.
Як повідомляє Reuters, цей крок посилює тиск на комісара ЄС з конкуренції Маргрет Вестагер, яка працює над створенням постанови, відомої як Закон про цифрові послуги. Цей закон буде направлений на те, щоб закласти основи правил обміну даними й того, як працюють цифрові магазини.
У спільній заяві французький секретар з цифрових технологій Седрік О і його голландська колега Мона Кайзер заявили, що регулятор зможе перешкодити платформам технологічних компаній блокувати доступ до їхніх послуг «без об'єктивного виправдання».
«Ці платформи можуть ставати на заваді виходу на ринок нових компаній і обмежувати свободу вибору для споживачів і підприємців», – сказала Кайзер, держсекретар Нідерландів з економічної та кліматичної політики.
«Наша спільна мета – створити основу ... для усунення економічного впливу таких гравців на європейську економіку ...», – сказав Седрик О, який працює над цифровим переходом і електронними комунікаціями у французькому уряді.
Згідно з проєктом постанови, яку журналісти Reuters мали змогу розглянути у вересні, такі платформи, як Google та Amazon, на чиїх платформах працюють інші компанії, більше не зможуть використовувати дані, зібрані на них, для орієнтування на споживачів, якщо ці дані не будуть передані конкурентам.
Міністри ЄС також обговорять запропоновані правила щодо штучного інтелекту і декларацію на підтримку Європейської федерації хмарних послуг.
Нагадаємо: раніше Apple, Google та Amazon знайшли спосіб знизити вартість цифрових податків в Європі, після того, як низка країн, включно з Британією, Францією, Італією та Туреччиною, впровадили збори за цифрові послуги.
Як повідомлялось, 2 жовтня в парламенті був зареєстрований резонансний законопроєкт №4184, який пропонує введення так званого податку на Facebook. Більше про нього в матеріалі Mind «Марку, начувайся: у чому особливості «податку на Facebook» в Україні».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].