Apple, Google та Amazon знайшли спосіб знизити вартість цифрових податків в Європі
Техногіганти вирішили перекласти частину витрат на малий бізнес

Американський техногігант Apple оголосив, що збільшить збори з розробників додатків, оскільки має на меті перекласти частину витрат на нові цифрові податки на малий бізнес.
Як повідомляє CNBC, про цей крок компанія оголосила після того, як низка країн, включно з Бритнаією, Францією, Італією та Туреччиною, впровадили збори за цифрові послуги, які змушують технологічних гігантів сплачувати більше податків. Між тим, Apple додала, що деякі з її останніх коригувань цін відбулися через зміни ставок ПДВ (податку на додану вартість).
«Коли змінюються податки або обмінні курси, нам іноді потрібно оновлювати ціни в App Store», – йдеться в заяві Apple.
Компанія повідомила, що збори будуть скориговані в Німеччині через зміни ПДВ і нові податки на цифрові послуги у Франції, Італії та Великобританії, а ціни в магазинах додатків в цих країнах не зміняться. Однак ціни на додатки і покупки всередині додатків в App Store будуть збільшені після податкових змін в Чилі, Мексиці, Саудівській Аравії і Туреччині.
Apple не єдина пішла на такий крок – у заяві, зробленій кілька днів тому, Google повідомила рекламодавцям: «З 1 листопада 2020 р до вашого наступного рахунку або виписки за рекламу, які будуть показані в Великобританії, буде додано 2% збір в Великобританії DST (податок на цифрові послуги). Плата обумовлена новим податком на цифрові послуги в цій країні».
Раніше в серпні Amazon також заявила, що збільшує збори з продавців після того, як уряд Великобританії затвердив свій цифровий податок.
Податки на цифрові послуги – це тема, яка викликала розбіжності між низкою країн ЄС і Сполученими Штатами, батьківщиною цих технологічних гігантів. Білий дім вважає введення таких зборів несправедливим і дискримінаційним по відношенню до американських компаній.
Нагадаємо: влітку минулого року президент Франції Еммануель Макрон підписав закон про встановлення тривідсоткового податку на оборот коштів, пов'язаний з продажем великими технологічними компаніями цифрових послуг на території країни. Його зобов'язані платити концерни, річний оборот яких по всьому світу складає не менше 750 млн євро, з яких не менше 25 млн припадають на Францію. Вступ податку в силу було відкладено до кінця 2020 року.
Як відомо, раніше цього року США та Франція домовились відтермінувати впровадження мит та нового цифрового податку, поки в Організації економічної співпраці та розвитку (ОЄСР) тривали переговори про обкладення податком цифрової економіки. Однак згодом США розчарувались у цих переговорах та відійшли від них .
В липні адміністрація президента США Дональда Трампа заявила про наміри впровадити додаткові мита на низку імпортованих із Франції товарів у відповідь на введення Парижем цифрового податку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].