BMW і китайський інтернет-гігант Alibaba оголосили про стратегічне партнерство

BMW і китайський інтернет-гігант Alibaba оголосили про стратегічне партнерство

Компанії спільно займуться цифровою трансформацією бізнесу

BMW і китайський інтернет-гігант Alibaba оголосили про стратегічне партнерство
фото www.flickr.com/photos/rjbusch/10563125233

Німецька BMW і китайський гігант інтернет-торгівлі Alibaba підписали меморандум про взаєморозуміння щодо стратегічного партнерства.

Як повідомляє finanzen.net, компанії спільно працюватимуть над оцифруванням бізнес-процесів автовиробника з ФРН в Китаї.

Згідно з документом, підписаним 26 жовтня, BMW та Alibaba для початку створять підрозділи онлайн-продажів і обслуговування, орієнтовані на дилерів преміальних марок автомобілів.

Компанії оголосили, що вони будуть працювати з дилерами над створенням системи, яка об'єднує перегляд, купівлю і обслуговування автомобілів на платформах китайського технологічного гіганта.

Акції BMW виросли на 0,25% на торгах XETRA до 64,09 євро.

Нагадаємо: автовиробник BMW вперше за понад десятиліття прозвітував про квартальний збиток з квітня по червень у розмірі 666 млн євро ($787 млн). Це перший квартальний дефіцит компанії після фінансової кризи 2009 року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло