BMW і китайський інтернет-гігант Alibaba оголосили про стратегічне партнерство
Компанії спільно займуться цифровою трансформацією бізнесу

Німецька BMW і китайський гігант інтернет-торгівлі Alibaba підписали меморандум про взаєморозуміння щодо стратегічного партнерства.
Як повідомляє finanzen.net, компанії спільно працюватимуть над оцифруванням бізнес-процесів автовиробника з ФРН в Китаї.
Згідно з документом, підписаним 26 жовтня, BMW та Alibaba для початку створять підрозділи онлайн-продажів і обслуговування, орієнтовані на дилерів преміальних марок автомобілів.
Компанії оголосили, що вони будуть працювати з дилерами над створенням системи, яка об'єднує перегляд, купівлю і обслуговування автомобілів на платформах китайського технологічного гіганта.
Акції BMW виросли на 0,25% на торгах XETRA до 64,09 євро.
Нагадаємо: автовиробник BMW вперше за понад десятиліття прозвітував про квартальний збиток з квітня по червень у розмірі 666 млн євро ($787 млн). Це перший квартальний дефіцит компанії після фінансової кризи 2009 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].