Китай планував запровадити «зелене паливо», але на заваді став дефіцит кукурудзи

Китай планував запровадити «зелене паливо», але на заваді став дефіцит кукурудзи

Через торгову війну імпорт американського етанолу істотно скоротився

Китай планував запровадити «зелене паливо», але на заваді став дефіцит кукурудзи
фото pixabay.com

Бум свинарства в Китаї і неврожайне літо призвели до значного зростання цін на кукурудзу і зірвали плани влади щодо впровадження біопалива. Виробники кукурудзяного етанолу і нафтові компанії, які роблять на його основі біобензин Е10, скорочують поставки через збільшення витрат. Дефіцит кукурудзи може тривати до кінця наступного року, пише Bloomberg, на яке посилається The Bell.

Китай планував до 2020 року впровадити біобензин Е10 по всій країні. У тому числі паливо мало продаватися на заправках нафтового гіганта Sinopec Group і частково замінити звичайний бензин, але до початку цього року вдалося забезпечити Е10 тільки схід країни, а останнім часом і там виникли перебої з поставками.

Sinopec Group пояснила, що скорочує поставки через серйозний дефіцит кукурудзяного етанолу. Щоб компенсувати недолік біобензину на своїх АЗС, компанія наростить поставки звичайного палива.

Дефіцит кукурудзяного етанолу викликаний різким зростанням цін на кукурудзу, пояснює видання China Energy News. Компанії, які роблять це паливо, неохоче нарощують виробництво або навіть скорочують його, тому що воно стає занадто дорогим. У редакційній статті China Energy News закликає владу країни переглянути свою політику в галузі «зеленого» палива і надати допомогу його виробникам.

Ціни на кукурудзу в Китаї цього року підскочили більш ніж на 30% через те, що свині, які нею харчуються, швидше, ніж очікувалося, оговталися від африканської чуми, а також через збільшення попиту на кукурудзяний крохмаль і через тайфуни, які знищили частину врожаю. Ціни на кукурудзу, швидше за все, будуть рости і далі, вважає чиновник Мінсільгоспу. Він додав, що деякі виробники кукурудзи притримують свій урожай в очікуванні більш високих цін, що ще більше підсилює дефіцит злаку. У 2020-2021 році дефіцит кукурудзи може скласти 60 млн тонн.

Крім того, попит на етанол зростає на тлі пандемії, він використовується для виробництва дезінфікуючих засобів. Тонна етанолу коштує майже на $194 більше, ніж тонна бензину.

Раніше Китай був головним покупцем американського етанолу, але через торгову війну імпорт цієї речовини істотно скоротився.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло