Apple впроваджуватиме нові заходи для захисту особистих даних попри опір Facebook
Купертінський гігант розкритикував соцмережу за її підхід до реклами та збору даних

Американська технологічна компанія Apple розкритикувала Facebook та інших інтернет-гігантів за їх підхід до реклами і відстеження користувачів та оголосила, що надасть користувачам нові можливості щодо обмеження збору даних попри опір великих онлайн-гравців.
Як повідомляє Bloomberg, нові функції мають на меті спростити користувачам пристроїв Apple запобігання збору інформації про їхню поведінку додатками і рекламними службами. Купертінський гігант запланував, щоб кожен додаток запитував у користувачів дозвіл на доступ до інформації.
У Facebook та інших компаній зовсім інший підхід до таргетингу. Вони не тільки дозволяють групувати користувачів в більш дрібні сегменти, але і використовують докладні дані про активність в інтернеті для таргетингу реклами.
Facebook попередила, що ця зміна ускладнить бізнес у сфері інтернет-реклами. Нещодавно гендиректор Марк Цукерберг наголосив на тому, що, оскільки багато малих і середніх підприємств залежать від онлайн-реклами, це може вплинути на відновлення економіки після пандемії. Соцмережа також звинуватила Apple в тому, що вона використовує свій розмір, щоб не дати конкурентам, таким як Facebook, вести свій рекламний бізнес.
«Вони використовують своє домінуюче становище на ринку, щоб віддавати перевагу власному збору даних, в той час, як їхні конкуренти практично не можуть використовувати ті ж дані», – йдеться в заяві Facebook.
Своєю чергою, Apple переконана, що її новий метод підходить всім учасникам ринку. «
«Ми вважаємо, що інвазивний моніторинг шкодить всій екосистемі, оскільки знижує довіру споживачів до систем… Можливо, найбільше програють великі компанії, які хочуть вести бізнес, збираючи великі обсяги даних», – зазначив керівник програмного забезпечення Apple Крейг Федеріго.
Оголошені зміни мали почати діяти у вересні із запуском нової операційної системи iOS 14, однак Apple відклала її на початок наступного року. Причина полягала у тому, що компанія хотіла дати розробникам більше часу для внесення необхідних змін.
Нагадаємо: раніше цього місяця ініціативна група Noyb на чолі з юристом і активістом Максиміліаном Шремсом подала позов проти Apple відповідно до Загального регламенту захисту даних (GDPR). Apple обвинуватили у стеженні за власниками iPhone без їх відома і згоди. Це перший великий позов проти технологічного гіганта США за порушення GDPR.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].