Захворіло у світі
100,296,057
Померло у світі
2,158,473
Вилікувалось у світі
55,418,424
Захворіло в Україні
1,200,883
Померло в Україні
22,202
Вилікувалось в Україні
980,085
Вартість ремонту 1 км доріг зросла удвічі – CoST Ukraine

Вартість ремонту 1 км доріг зросла удвічі – CoST Ukraine

При цьому вартість матеріалів, що використовуються у дорожньому будівництві практично не змінилася

Вартість ремонту 1 км доріг зросла удвічі – CoST Ukraine
фото: photo.unian.ua

Виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов заявив, що середня вартість 1 кілометра поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла до 11,194 млн грн – це на 91,6% більше, ніж у 2019 році. При цьому вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Згідно з інформацією публічного модуля аналітики ProZorro, середня вартість 1 км нового будівництва в 2020 році склала 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції – 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту – 25,184 млн грн (+ 4%).

«У той же час поточний середній ремонт наблизився до капітального ремонту за якістю виконання і обсягами проведення робіт. Крім того, збільшилася вартість через збільшення набору робіт, в тому числі – зміцнення основи», – заявив Абрамов.

Також CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася.

Зокрема, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і становила 13,9 000 гривень; емульсії бітумної – впала на 8% і становила 14 700 гривень; емульсії бітумної модифікованої – впала на 2% і становила 17 000 гривень; щебенево-піщаної суміші С5 – підвищилася на 6% і становила 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 – підвищилася на 1% і становила 604 грн; асфальтобетонної суміші – впала на 1% і становила 2 600 гривень; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші – не змінилася і становила 3 400 гривень.

«Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту – це був вимушений захід. Впроваджується воно з 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проєкт в рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно зараз. Реальний результат побачимо через кілька років», – сказав Абрамов.

«Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконані не просто так – зрізали асфальт і зверху щось накатали, а дійсно посилили основу, облаштували освітлення, бар'єрну огорожу. І це все є. Звичайно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми далі будемо шукати шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачені не просто так», – прокоментувала під час брифінгу голова Команди підтримки реформ при «Укравтодорі» Олександра Азархіна.

Нагадаємо: «Укравтодор» оприлюднив вартість будівництва 1 кілометра автодороги.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті