Кава і шоколад замість бензину: нафтогіганти знайшли на чому заробити
Компанії роблять ставку на більшу кількість послуг та збільшення продажів у своїй добре розвиненій мережі АЗС

Нафтові компанії в Європі зіткнулися з тиском з боку урядів і інвесторів з метою скорочення викидів, і багато хто почав звертати увагу на відновлювані джерела енергії. Однак, як повідомляє Reuters, у них є ще один козир в рукаві – розвинені мережі АЗС.
Такі гіганти, як BP, Shell і Total, вже заявили, що очікують збільшення доходів від продажів магазинів на їх автозаправних станціях, якими як і раніше користуватимуться водії, навіть електрокарів.
Заправка автомобіля бензином або дизельним паливом займає всього кілька хвилин. Однак зарядка електромобілів навіть на швидких станціях займає не менше 10-15 хвилин. Що водії роблять в цей час? Вони п’ють каву і щось купують.
З огляду на це, компанії вирішили звернути увагу на свої АЗС. Shell планує збільшити свою мережу магазинів на АЗС на 20% до 55 000 по всьому світу до 2030 року. BP за той же період планує збільшити кількість заправних станцій на 50% до 29 000, а точок зарядки електрокарів – до 70 000. Total також націлена на зарядні станції – наразі компанія має 18 000 точок в Європі і планує збільшити їх до 150 000 до 2025 року.
Видання вказує, що нафтовиробники насправді мають непогані шанси. Дві найбільші мережі швидкого харчування в світі, Subway і McDonald's, мають менше ресторанів разом, ніж одна Shell. На додачу, вказана компанія зафіксувала рекордні продажі в магазинах на своїх заправних станціях в ІІІ кварталі року – $1,6 млрд. Shell додає, що щодня відстежує звички своїх клієнтів, від виду палива до круасанів до кави, щоб мати змогу швидко реагувати на попит.
BP і Total також зафіксували зростання продажів у своїх магазинах в місяці пандемії. За спостереженнями BP, під час локдауну люди роблять покупки в інтернеті і в невеликих магазинах біля будинку, в тому числі на заправних станціях.
АЗС зазвичай співпрацюють з відомими мережами – у сфері харчових продуктів або роздрібної торгівлі, що також може зробити їх несподіваним конкурентом для супермаркетів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].