Кава і шоколад замість бензину: нафтогіганти знайшли на чому заробити

Кава і шоколад замість бензину: нафтогіганти знайшли на чому заробити

Компанії роблять ставку на більшу кількість послуг та збільшення продажів у своїй добре розвиненій мережі АЗС

Кава і шоколад замість бензину: нафтогіганти знайшли на чому заробити
фото www.flickr.com/photos/97423979@N00/22256727874

Нафтові компанії в Європі зіткнулися з тиском з боку урядів і інвесторів з метою скорочення викидів, і багато хто почав звертати увагу на відновлювані джерела енергії. Однак, як повідомляє Reuters, у них є ще один козир в рукаві – розвинені мережі АЗС.

Такі гіганти, як BP, Shell і Total, вже заявили, що очікують збільшення доходів від продажів магазинів на їх автозаправних станціях, якими як і раніше користуватимуться водії, навіть електрокарів.

Заправка автомобіля бензином або дизельним паливом займає всього кілька хвилин. Однак зарядка електромобілів навіть на швидких станціях займає не менше 10-15 хвилин. Що водії роблять в цей час? Вони п’ють каву і щось купують.

З огляду на це, компанії вирішили звернути увагу на свої АЗС. Shell планує збільшити свою мережу магазинів на АЗС на 20% до 55 000 по всьому світу до 2030 року. BP за той же період планує збільшити кількість заправних станцій на 50% до 29 000, а точок зарядки електрокарів – до 70 000. Total також націлена на зарядні станції – наразі компанія має 18 000 точок в Європі і планує збільшити їх до 150 000 до 2025 року.

Видання вказує, що нафтовиробники насправді мають непогані шанси. Дві найбільші мережі швидкого харчування в світі, Subway і McDonald's, мають менше ресторанів разом, ніж одна Shell. На додачу, вказана компанія зафіксувала рекордні продажі в магазинах на своїх заправних станціях в ІІІ кварталі року – $1,6 млрд. Shell додає, що щодня відстежує звички своїх клієнтів, від виду палива до круасанів до кави, щоб мати змогу швидко реагувати на попит.  

BP і Total також зафіксували зростання продажів у своїх магазинах в місяці пандемії. За спостереженнями BP, під час локдауну люди роблять покупки в інтернеті і в невеликих магазинах біля будинку, в тому числі на заправних станціях.

АЗС зазвичай співпрацюють з відомими мережами – у сфері харчових продуктів або роздрібної торгівлі, що також може зробити їх несподіваним конкурентом для супермаркетів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло