Багатофункціональна платформа управління проєктами ClickUp стала «єдинорогом»
Останній раунд фінансування у $100 млн довів оцінку компанії в $1 млрд

Всього через шість місяців після залучення першого зовнішнього фінансування багатофункціональна хмарна платформа управління проєктами та спільної роботи ClickUp закрила новий раунд фінансування на $100 млн і досягла оцінки в $1 млрд.
Як повідомляє TechCrunch, за останні кілька місяців компанія подвоїла кількість користувачів до 2 млн. Виручка ClickUp з початку року зросла вдев’ятеро.
Висока оцінка демонструє, наскільки інвестори прагнуть знайти «переможців» в області програмного забезпечення для підвищення продуктивності, в якій в цьому році спостерігається значне зростання клієнтів, частково в результаті зміни корпоративного ставлення до роботи з дому.
ClickUp прагне і надалі отримувати вигоду з масштабування своєї команди і продукту. Наразі в компанії налічується 200 працівників. За словами гендиректора ClickUp Зеба Еванса, компанія має намір подвоїти штат в наступні кілька місяців.
ClickUp продає програмне забезпечення для підвищення продуктивності, але основі продажі сконцентровані на об'єднанні кількох продуктів в цій області в єдину платформу з метою скоротити кількість інструментів, що використовуються їх клієнтами. Команда нещодавно почала інтегрувати у свою платформу такі інструменти, як електронна пошта, щоб користувачі могли виконувати робочі процеси всередині самого продукту.
Нагадаємо: днями американський стартап Boom Technology, що працює над створенням надзвукового пасажирського літака, в ході чергового раунду фінансування залучив $50 млн, в результаті чого його оцінка перевищила $1 млрд
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].