Обираючи подарунки кожен другий українець свідомо прагне підтримати локальний бізнес – дослідження Mastercard
Понад половина респондентів планує цьогоріч витратити на подарунки менше, ніж торік, натомість приділити більше часу на їх пошук

Згідно з новим дослідженням компанії Mastercard 63% українців зазначають, що під час майбутніх свят планують приділяти більше уваги своїм близьким і більш усвідомлено вибиратимуть новорічні подарунки. 79% опитаних українців стверджують, що 2020-й рік нагадав їм про головні життєві цінності. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.
Більша частина українців (56%) планують витратити на подарунки менше, ніж у попередні роки. 2/3 опитаних (66%) запевняють, що вибираючи новорічні подарунки в цьому році вони докладуть більше зусиль, а більш ніж половина (55%) – витратять більше часу на їх пошук.
Список «усвідомлених» подарунків 2020-го року в Україні очолюють: подарунки для підтримки краси і здоров'я (58%), парний одяг (52%) і подарунки-враження для спільного проведення часу (36%).
- Подарунки для здоров'я і краси (58%)
- Парний одяг (52%)
- Подарунки-враження для спільного проведення часу (36%)
- Фото в рамці або фотокниги (28%)
- Малюнок або картина (16%)
- Саморобні свічки (15%)
- Персоналізовані різдвяні прикраси (14%)
- Подарункові кошики із власноруч приготованими домашніми делікатесами (9%)
- Саморобні настільні ігри (8%)
- Вірш або розповідь (6%)
Крім цього, згідно з результатами дослідження, більш ніж половина (58%) опитаних українців планують купувати подарунки, частина виторгу з яких піде на благодійність. Кожен п'ятий українець (18%) планує допомогти нужденним, придбавши їм у подарунок одяг або їжу. Майже чверть (24%) зроблять подарунок для тварин з притулків, а 13% – пожертвують гроші на благодійність.
Також зазначається, що обираючи подарунки кожен другий українець свідомо прагне підтримати локальний бізнес. 6 із 10 споживачів планують купувати подарунки у місцевих підприємців, щоб допомогти відновленню їх бізнесу. При цьому, 56% опитаних планують робити покупки у локальних бізнесів онлайн.
Третина опитаних українців вирішили підтримати малий та середній бізнес, замовивши святкову вечерю в одному з локальних ресторанів або кафе.
«2020-й рік став особливим роком, який ще раз показав, як важливо допомагати тим, хто цього особливо потребує. І нас дуже надихає те, як у цей непростий час українці підходять до вибору подарунків, вибирають щось особливе, з метою не тільки порадувати рідних, а й допомогти нужденним, а також підтримати малий бізнес. Ми раді, що українці вибирають такий осмислений шопінг і допомагають підприємцям відновлюватися швидше», – зазначила Наталія Байдала, директор по маркетингу Mastercard в Україні та Молдові.
Нагадаємо: українці почали розплачуватись на 7% більше безконтактно і на 8% частіше онлайн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].