Росія планує заборонити імпорт широкого спектру залізничної продукції з України – ЗМІ

Росія планує заборонити імпорт широкого спектру залізничної продукції з України – ЗМІ

Російський ринок негативно відреагував на ці плани, російські виробники істотно підняли ціни на залізничну продукцію на тлі заборон та загороджувальних мит проти України

Росія планує заборонити імпорт широкого спектру залізничної продукції з України – ЗМІ
фото www.railway-technology.com

Росія має намір заборонити імпорт українських залізничних суцільнокатаних коліс (СКК), колісних пар, заготовок, осей, бічних рам і надресорних балок. Про це стало відомо російському виданню «Коммєрсант».

Наразі проти імпорту коліс виробництва українського «Інтерпайпу» діють загороджувальні мита, які повинні закінчитися в січні.

Російський ринок негативно відреагував на плани влади. Так, Союз операторів залізничного транспорту (СОЗТ) висловив стурбованість рішеннями щодо заборони імпорту всіх перерахованих номенклатур з України.

«Не дивлячись на те що частка продукції українських підприємств є значно нижчою, ніж у російських виробників (не більше 10-15% окремих сегментів ринку), така продукція і раніше затребувана споживачами », – наголошує СОЗТ.

Асоціація підкреслила, що з 2018 року стався різке – утричі – зростання ціни на суцільнокатані колеса «внаслідок дій з боку домінуючих російських виробників, а також введення з їх ініціативи загороджувальних мит на ввезення СКК з України на територію ЄАЕС».

Попри прийняті регулятором рішення, навіть при зниженому попиті ціни на колеса удвічі перевищують рівень початку 2018 року, пише СОЗТ, і «домінуючі на ринку виробники продовжують утримувати необґрунтовано високі ціни».

Оператори просять відкласти рішення про заборону імпорту коліс і лиття до моменту, коли ціни в РФ знизяться.

Україна – основний постачальник залізничних коліс в ЄАЕС, обсяг імпорту склав у 2019 році $270 млн, в січні-жовтні 2020 року – $150 млн. Дія мита припинялося майже на рік, але в липні відновилася, при цьому її термін дії закінчується 21 січня 2021 року.

Нагадаємо: у жовтні російські вагонні оператори звернулися з листом до віцепрем'єра РФ Андрія Бєлоусова з проханням не обмежувати імпорт залізничних коліс з України. Вони назвали ринок виробництва коліс в Росії «олігополією з двома найбільшими виробниками – Evraz Романа Абрамовича і партнерів та Об'єднаною металургійною компанією (ОМК) Анатолія Сєдих, – які займають понад 80% ринку, які навіть при зниженні попиту продовжують диктувати цінові умови ».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло